loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 32 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (0)

کنسرت رحیم شهریاری

تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری در حالی میزبان طرفداران موسیقی آذربایجانی بود که این خواننده همراه با گروه «آراز» شب خاطره انگیز و پرنشاطی را برای مخاطبان رقم زد. تالار وحدت تهران پنجشنبه شب ۳۰ اردیبهشت ماه میزبان طرفداران موسیقی آذربایجانی در کنسرت موسیقی رحیم شهریاری بود. در ابتدای این برنامه که ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت تهران برگزار شد، رحیم شهریاری به سبک و سیاق این چند ماه کنسرت هایش قطعاتی منتخب از آلبوم های قبلی خود را که عمدتا از فضای ریتیمیک برخوردار بود در قالب چند قطعه باهم ترکیب شده اجرا کرد که با توجه به حال و ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :رحیم شهریاری: من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم!
http://musiceiranian.ir/108503-sh-51.html

من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم/ شادمانه‌های «آراز» در وحدت - ... www.mehrnews.com/.../من-یک-میلیون-دنبال-کننده-می-خواهم-شادمانه-های-آ... ذخیره شده ۲۲ ساعت پیش - تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری در حالی میزبان طرفداران موسیقی آذربایجانی بود که این خواننده همراه با گروه «آراز» شب خاطره انگیز و پرنشاطی را ... رحیم شهریاری: من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم! | موسیقی ... musiceiranian.ir/108503-sh-51.html ذخیره شده ۲ ساعت پیش - شادمانه‌های «آراز» در وحدترحیم شهریاری: من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم! ... با کلیپ است، لب خوانی می کنند اما من امروز با همراهی گروه ارکستر می خواهم ... رحیم شهریاری: من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم! – ایجاد ... hamiblog.ir/blogs/رحیم-شهریاری-من-یک-میلیون-دنبال-کننده-م/ ذخیره شده ۵۷ دقیقه پیش - رحیم شهریاری: من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم! کنسرت رحیم شهریاری. تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری در حالی میزبان طرفداران موسیقی ... من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم/ شادمانه‌های «آراز» در وحدت - ... wwwkhabar.ir/6398548 ذخیره شده تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری در حالی میزبان طرفداران موسیقی آذربایجانی بود که این خواننده همراه با گروه «آراز» شب خاطره انگیز و پرنشاطی را برای مخاطبان رقم زد. من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم/ شادمانه‌های «آراز» در وحدت ظهر ... khabarche.ir/.../من-یک-میلیون-دنبال-کننده-می-خواهم--شادمانه-های--آراز--در... ذخیره شده ۲۱ ساعت پیش - تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری در حالی میزبان طرفداران موسیقی آذربایجانی بود که این خواننده همراه با گروه «آراز» شب خاطره انگیز و پرنشاطی را ... من یک میلیون دنبال کننده می خواهم/ شادمانه های «آراز» در وحدت - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201652013474372565.html ذخیره شده ۲۱ ساعت پیش - تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری در حالی میزبان طرفداران موسیقی آذربایجانی بود که این خواننده همراه با گروه «آراز» شب خاطره انگیز و پرنشاطی را ... ArtOnlines - من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم/ شادمانه‌های «آراز ... www.artonlines.com/.../من_یک_میلیون_دنبال_کننده_می‌خواهم/_شادمانه‌های... ذخیره شده تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری در حالی میزبان طرفداران موسیقی آذربایجانی بود که این خواننده همراه با گروه «آراز» شب خاطره انگیز و پرنشاطی را برای مخاطبان رقم زد. آخرین اخبار فرهنگی و هنری | خبر پارسی جو khabar.parsijoo.ir/cat/فرهنگی-و-هنری ذخیره شده این بازیگر ۳۲ ساله به تازگی مدل تبلیغاتی یک گالری طلا شده است که عکس تبلیغاتی بهاره افشاری را در ادامه .... رحیم شهریاری: من یک میلیون دنبال کننده می خواهم! رحیم شهریاری من یک میلیون دنبال کننده میخواهم - لینک های داغ addit.ir/u/رحیم-شهریاری-من-یک-میلیون-دنبال-کننده-میخواهم ذخیره شده رحیم شهریاری من یک میلیون دنبال کننده میخواهم. گشت نت مارکت آنلاین خرید اینترنتی خرید ارزان خرید ساعت های عرضه شده تا کنون می باشد که در کنار ظرافت و ... جنتی: دنبال افزایش کنسرت‌ها برای - SPI News spinews.ir › هنری ذخیره شده ۲ ساعت پیش - 2 دقیقه قبل جنتی: دنبال افزایش کنسرت‌ها برای مقابله با افسردگی هستیم · 3 دقیقه قبل رحیم شهریاری: من یک میلیون دنبال کننده می‌خواهم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 38,467
  • بازدید کلی : 89,098