loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 28 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

۱۷۲۵۰۴۱

کیوان ساکت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بار دیگر از مسئولان جشنواره موسیقی فجر به دلیل پاسخگو نبودن درباره نحوه تقسیم دستمزد گروه‌ها انتقاد کرد. کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره تازه‌ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به مناسبت روز بزرگداشت خیام کنسرتی انفرادی در دانشگاه مشهد برگزار می‌کنم. بعد از این کنسرت همراه با بهنام ابوالقاسم کنسرتی در شهرستان رشت داریم. همچنین به دعوت انجمن موسیقی کرج یک کارگاه آموزشی با موضوع بررسی تاریخ تحول ردیف در دو قرن اخیر و تاثیر آن در شیوه های نوازندگی و آواز برگزار ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون نگرفته‌ام
http://musiceiranian.ir/107318-saket-29.html

خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون ... www.mehrnews.com/.../خوشحالم-که-مشخص-شد-من-از-جشنواره-موسیقی-... ذخیره شده ۱۳ ساعت پیش - کیوان ساکت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بار دیگر از مسئولان جشنواره موسیقی فجر به دلیل پاسخگو نبودن درباره نحوه تقسیم ... خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون ... musiceiranian.ir/107318-saket-29.html ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - کیوان ساکت:خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ ... شده بود برطرف شد و دوستان متوجه شدند که بنده ۱۰۰ میلیون تومان از جشنواره پول ... خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون ... mizbanekhabar.ir/خوشحالم-که-مشخص-شد-من-از-جشنواره-موسیقی/ ذخیره شده لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. پل فرهنگی بین ایران و مکزیک مستحکم می‌شود · تصویربرداری سریال «پادری» به خط پایان رسید · اگر به جای بازیگری ... کيوان ساکت: خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسيقي فجر ... khabariruni.tk/news/912107 ذخیره شده کيوان ساکت: خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسيقي فجر ۱۰۰ ميليون نگرفته‌ام مهر/ کيوان ساکت ضمن تشريح تازه ترين فعاليت هاي موسيقايي خود بار ديگر از ... خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر 100 میلیون ... khabarfarsi.com/n/16550786 ۱۳ ساعت پیش - کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی به خبرنگار مهر گفت: سه شنبه 28 اردیبهشت ماه به مناسبت روز ... خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون ... monitor.shafaqna.com/FA/IR/4444435 ذخیره شده کیوان ساکت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بار دیگر از مسئولان جشنواره موسیقی فجر به دلیل پاسخگو نبودن درباره نحوه تقسیم دستمزد گروه‌ها ... خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون ... hezbollahnews-farhang.wikifeed.ir/page-176938.html ذخیره شده ویکی فید بزرگترین آرشیو مطالب سایت های ایرانی می باشد که به صورت خودکار به جمع آوری مطالب میپردازد. خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون ... khabarezendeh.com/.../خوشحالم-که-مشخص-شد-من-از-جشنواره-موسیقی-ف... ذخیره شده خبر زنده · سیاسی · جهان · اقتصادی · ورزشی · فناوری · سلامت · اجتماعی · فرهنگی · هنری · حوادث · گوناگون · تصویری · گردشگری ... خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسیقی فجر ۱۰۰ میلیون ... cubase.ir/.../خوشحالم-که-مشخص-شد-من-از-جشنواره-موسیقی-فجر-۱۰۰-می... ذخیره شده کیوان ساکت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بار دیگر از مسئولان جشنواره موسیقی فجر به دلیل پاسخگو نبودن درباره نحوه تقسیم دستمزد گروه. کيوان ساکت: خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسيقي فجر ... iruni.ir/news/912107 ذخیره شده کيوان ساکت: خوشحالم که مشخص شد من از جشنواره موسيقي فجر ۱۰۰ ميليون نگرفته‌ام مهر/ کيوان ساکت ضمن تشريح تازه ترين فعاليت هاي موسيقايي خود بار ديگر از ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 164
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 38,457
  • بازدید کلی : 89,088