loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 41 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

۱۷۳۹۷۲۸

محمد حشمتی خواننده پاپ از تولید چند قطعه جدید موسیقایی با ملودی های آشنا و خوانش مناجات هایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد. محمد حشمتی خواننده موسیقی پاپ درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه گفت: طی ماه های گذشته بعد از تولید و پخش چند اثر موسیقایی با موضوع بهار مشغول تولید چند قطعه برگرفته از اشعار مولانا و حافظ هستم که ملودی این آثار اغلب کارهای شنیده شده غیر ایرانی هستند که من با استفاده از کلام فارسی، خوانش جدیدی را انجام دادم. وی ادامه داد: همان گونه که گفتم ملودی این آثار ایرانی نیست و ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم
http://musiceiranian.ir/106851-heshmati.html

چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم/ تولید چند قطعه جدید ... www.mehrnews.com/.../چند-مناجات-و-دعا-برای-ماه-رمضان-آماده-می-کنم-تول... ذخیره شده ۱ روز پیش - محمد حشمتی خواننده پاپ از تولید چند قطعه جدید موسیقایی با ملودی های آشنا و خوانش مناجات هایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد. حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم | موسیقی ... musiceiranian.ir/106851-heshmati.html ذخیره شده ۱ روز پیش - حشمتی به تولید چند قطعه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مشغول بررسی چند مناجات و دعا هستم که تصمیم دارم روی آنها کار کرده و در ... حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم - شهرخبر www.shahrekhabar.com/art/1462525440653630 ذخیره شده هیلاری کلینتون؛ بانوی خندان یا «فرشته مرگ»؟ هجوم گسترده القاعده و ارتش آزاد به جنوب حلب/ صدور فرمان حمله به حلب از ژنو/ حملات داعش به شرق حمص/ پیشروی ارتش در ... چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می کنم/ تولید چند قطعه جدید ... khabarfarsi.com/ext/16507018 ذخیره شده ۱ روز پیش - محمد حشمتی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه گفت: طی ماه های گذشته بعد از تولید ... چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم/ تولید چند قطعه جدید ... iran.vayral.com/.../87ca5eae4a659f3da7a7514bd6147f05b2f0e1837372... ذخیره شده چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم/ تولید چند قطعه جدید. 5/6/16 mehrnews. محمد حشمتی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت ... اخبار موسیقی » حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم khabar.hamehchi.com/?p=25305 ذخیره شده ۱ روز پیش - محمد حشمتی خواننده پاپ از تولید چند قطعه جدید موسیقایی با ملودی های آشنا و خوانش مناجات هایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد. محمد حشمتی خواننده ... حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می.کنم - انجمن ... cubase.ir/.../حشمتی-چند-مناجات-و-دعا-برای-ماه-رمضان-آماده-می-کنم.html ذخیره شده محمد حشمتی خواننده پاپ از تولید چند قطعه جدید موسیقایی با ملودی های آشنا و خوانش مناجات هایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد. محمد حشمتی خواننده موسیقی پا. چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم/ تولید چند قطعه جدید ... khabarche.ir/.../چند-مناجات-و-دعا-برای-ماه-رمضان-آماده-می-کنم--تولید-چند-... ذخیره شده ۱ روز پیش - ... ماه 1395 خبر چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم/ تولید چند قطعه ... محمد حشمتی خواننده پاپ از تولید چند قطعه جدید موسیقایی با ملودی های آشنا ... حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم | بانک اخبار banknews.info/art/7808298 ذخیره شده حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم,محمد حشمتی خوانندهبزرگترین پایگاه خبری تفریحی ایران و جهان. ارسالگر - حشمتی: چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم ersalgar.ir/show.php?ID=549666 ذخیره شده محمد حشمتی خواننده پاپ از تولید چند قطعه جدید موسیقایی با ملودی های آشنا و خوانش مناجات هایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد. محمد حشمتی خواننده موسیقی پاپ درباره تازه ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 883
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,091
  • بازدید ماه : 1,091
  • بازدید سال : 39,026
  • بازدید کلی : 89,657