loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 42 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

علیرضا مشایخی

علیرضا مشایخی گفت: در مملکتی که در قرون متمادی نسبت به روال تکامل بعد خاصی از موسیقی در خواب غفلت بوده است، هر گردهم ‏آییِ موسیقایی را تشویق می‏کنم.علیرضا مشایخی موسیقی‌دان و به زعم بسیاری از نخستین آهنگسازان مدرن ایرانی است. به تازگی آلبوم «بوف کور» از این آهنگساز منتشر شده است، به همین مناسبت به سراغ او رفتیم تا سوالاتی را مطرح کنیم. نحوه انتخاب قطعات آلبوم بوف کور به چه صورت بوده؟ آثار این مجموعه تعدادی از قطعات دوره‏ی «تمرکز گسترده» را شامل می‏شود. در این دوره، تمرکز بر «صدا»، «سکوت» و «زمان» موضوع اصلی است. «بوف کور» ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است!
http://musiceiranian.ir/106855-mu-480.html

اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! | ... musiceiranian.ir/106855-mu-480.html ذخیره شده ۱ روز پیش - علیرضا مشایخی:اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! ... به تازگی آلبوم «بوف کور» از این آهنگساز منتشر شده است، به همین مناسبت ... اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! - شهرخبر www.shahrekhabar.com/art/1462525500660312 ذخیره شده اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! | vayral iran.vayral.com/.../e6a98a0744f92b459194d8f7dcba554210a79585d70... ذخیره شده اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! ... صالحی‌امیری:در حوزه‌فرهنگی‌باید داعش را افشا کنیم/سینوا:میزبانی نمایشگاه‌ فرهنگی ایران رویای من است اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! - انجمن ... cubase.ir/.../اجرای-45دقیقه-از-موسیقی-من-در-طول-36سال-خنده-دار-است.ht... ذخیره شده علیرضا مشایخی گفت: در مملکتی که در قرون متمادی نسبت به روال تکامل بعد خاصی از موسیقی در خواب غفلت بوده است، هر گردهم آییِ موسیقایی را تشویق می کنم.علی. اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! | بانک ... banknews.info/art/7808297 ذخیره شده اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است!,علیرضا مشایخیبزرگترین پایگاه خبری تفریحی ایران و جهان. ارسالگر - اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! ersalgar.ir/show.php?ID=549667 ذخیره شده علیرضا مشایخی گفت: در مملکتی که در قرون متمادی نسبت به روال تکامل بعد خاصی از موسیقی در خواب غفلت بوده است، هر گردهم آییِ موسیقایی را تشویق می کنم. اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! – www.motenave.com/music-and-tv/237385 ذخیره شده اجرای ۴۵دقیقه از موسیقی من در طول ۳۶سال خنده دار است! علیرضا مشایخی: بوف کور با الهام از صادق هدایت و در فضای ... ... newsfile.ir/.../علیرضا+مشایخی%3A+بوف+کور++با+الهام+از+صادق+هدای... ذخیره شده علیرضا مشایخی: بوف کور با الهام از صادق هدایت و در فضای اکسپرسیونیستی نوشته شده اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است! علیرضا مشایخی:«بوف کور» با الهام از صادق هدایت و در فضای ... tnews.ir/news/fa7662289095.html ذخیره شده توضیح ندارد. مرد خاطره‌ساز دهه 60 دیگر غذا نمی‌خورد (عکس) - خانه www.ukhabar.ir/news/6536 ذخیره شده آلبوم موسیقی «بزن باران» شنیدنی شد (دانلود قانونی) ... «نقش» در تالار رودکی به روی صحنه رفت · 9 ساعت قبل اجرای 45دقیقه از موسیقی من در طول 36سال خنده دار است!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 691
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 899
  • بازدید ماه : 899
  • بازدید سال : 38,834
  • بازدید کلی : 89,465