loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 34 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

shajarian20-e1441201885372

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی توضیحاتی را ارائه داد. علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که این روزها برای درمان خود در خارج از کشور به سر می برد، گفت: بنده از چندی پیش در جریان بیماری استاد قرار داشتم و به طور مستمر پیگیر احوال ایشان بودم و تا آنجا که آگاهی دارم وضعیت عمومی‌شان خوب است و خوشبختانه به طور کامل مشغول تکمیل مراحل درمانی خود هستند. وی ادامه داد: قبل ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم
http://musiceiranian.ir/103774-sh-28.html

پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم/ بهبود حال عمومی ... www.mehrnews.com/.../پیگیر-مراحل-درمانی-محمدرضا-شجریان-هستم-به... ذخیره شده ۳ روز پیش - پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم/ بهبود حال عمومی ... علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ... مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم | موسیقی ... musiceiranian.ir/103774-sh-28.html ذخیره شده ۳ روز پیش - معوان وزیر ارشاد: امیدواریم استاد شجریان بعد از پایان مراحل درمانی فعالیت های هنری را از سر بگیرندمرادخانی: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان ... فرهنگ:معاون هنری ارشاد: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان ... kahlek.ir/index.php/post192777 ذخیره شده ۸ ساعت پیش - فرهنگ:معاون هنری ارشاد: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم ... اسلامی تازه اوضاع محمدرضا خواننده موسیقی توضیحاتی ارائه مرادخانی هنری فرهنگ ... علی مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم..::وب ... webnegin.ir/1395/01/09/علی-مرادخانی-پیگیر-مراحل-درمانی-محمدر/ ذخیره شده علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که این روزها برای درمان خود در ... معاون هنری ارشاد: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم www.ghatreh.com/.../معاون-هنری-ارشاد-پیگیر-مراحل-درمانی-محمدرضا-شج... ذخیره شده ۳ روز پیش - مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی استاد شجریان هستم · آخرین وضعیت محمدرضا شجریان از معاون وزیر · آخرین وضعیت محمدرضا شجریان از زبان معاون وزیر پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم | محمدرضا شجریان www.ghatreh.com/news/.../پیگیر-مراحل-درمانی-محمدرضا-شجریان-هستم ذخیره شده ۳ روز پیش - محمدرضا شجریان همزمان با فرا رسیدن سال نو با انتشار پیام تصویری با چهره ای متفاوت از خود از ... مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی استاد شجریان هستم مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی استاد شجریان هستم irmusicnews.rozblog.com/.../مرادخانی-پیگیر-مراحل-درمانی-استاد-شجریا... ذخیره شده معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه‌ترین اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی توضیحاتی ارائه داد. لینک…,مرادخانی: پیگیر ... پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم / مازندمجلس - ... mazandmajles.ir/post/.../پیگیر-مراحل-درمانی-محمدرضا-شجریان-هستم.ht... ذخیره شده ۳ روز پیش - پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم ... علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با مهر درباره تازه ترین وضعیت جسمانی ... مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم - ... musicsazan.net/8866/ ذخیره شده ۲۲ ساعت پیش - معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی توضیحاتی را ارائه داد. مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم - SPI News spinews.ir/art/42520-مرادخانی-پیگیر-مراحل-درمانی-محمدرضا.html ذخیره شده ۲ روز پیش - مرکز آموزش نوای شهر آشوب ... «نوروز» · 23 ساعت قبل مرادخانی: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم · 1 روز قبل «همایون شجریان» در رشت می‌خواند ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 117
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 38,309
  • بازدید کلی : 88,940