loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 24 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)
دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است

یک قانون‌نواز پیشکسوت این روزها مشغول تألیف‌های جدیدش برای ساز قانون است و هنوز قصد اجرای صحنه‌ای ندارد.


لینک منبع و پست :دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است
http://irmusicnews.ir/news/12093

ایسنا - دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است www.isna.ir/fa/news/.../دنبال-مجوز-کنسرت-بودن-از-من-گذشته-است ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - یک قانون‌نواز پیشکسوت این روزها مشغول تألیف‌های جدیدش برای ساز قانون است و هنوز قصد اجرای صحنه‌ای... دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/16321175 ۱۲ ساعت پیش - یک قانون نواز پیشکسوت این روزها مشغول تألیف های جدیدش برای ساز قانون است و هنوز قصد اجرای صحنه ای ندارد. - ملیحه سعیدی در گفت وگو با ... دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است | یک قانون نواز ... www.ghatreh.com/news/.../دنبال-مجوز-کنسرت-بودن-گذشته-است ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است. یک قانون نواز پیشکسوت این روزها مشغول تألیف های جدیدش برای ساز قانون است و هنوز قصد اجرای صحنه ای ... دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است | شما نیوز - خبر پو khabarpu.com/n.php?u=دنبال-مجوز-کنسرت-بودن-از-من-گذشته-است... ذخیره شده دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است - شما نیوز | خبرپو. اخبار پارسیک - دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است news.parseek.com/Url/?id=12306893 ذخیره شده دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است. ... دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است. دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است. دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است ظهر دوشنبه 30 ... khabarche.ir/خبر/4354212/دنبال-مجوز-کنسرت-بودن-از-من-گذشته-است ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - قانون ظهر دوشنبه سی ام فروردین ماه 1395 خبر دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است. ملیحه سعیدی: دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است ... news.kodoom.com/iran-culture/...دنبال-مجوز-کنسرت-بودن/.../5679996/ ذخیره شده ۳ روز پیش - در این هفت لوح فشرده با ساز قانون نوازندگی کرده ام. سعیدی که سال هاست با سازش روی صحنه ی اجرا نکرده است، در این باره توضیح داد: من دیگر حوصله ... دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است - اخبار ما akhbarma.ir/NR.aspx?id=1585832 ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - «کوچه بي نام» نه ملودرام است نه اجتماعي / برخي از فيلم‌ها به ورطه خواهر فروشي ... هنوز به دنبال سرمايه‌گذار براي ساخت «بي‌دفاع» هستم/ وعده‌هايي براي ... ملیحه سعیدی: دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است - انجمن ... cubase.ir/.../ملیحه-سعیدی-دنبال-مجوز-کنسرت-بودن-از-من-گذشته-است.h... ذخیره شده یک قانون.نواز پیشکسوت این روزها مشغول تألیف.های جدیدش برای ساز قانون است و هنوز قصد اجرای صحنه.ای ندارد. ملیحه سعیدی اظهار کرد: این روزها در خانه و در. خبرگون | دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است www.khabargoon.ir/news.php?...دنبال+مجوز+کنسرت+بودن...من+گذشته... ذخیره شده خبرگون,خبر گون,دنبال مجوز کنسرت بودن از من گذشته است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 438
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 38,581
  • بازدید کلی : 89,212