loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 35 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

۱۴۶۰۸۰۰۲۴۴۷۰۵_rouhollah vahdati-6

لوریس چکناواریان با بیان این‌که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسیقی همیشه عشق و انتخاب اول من بوده است، اما دوست دارم در هنرهای دیگر مانند فیلم، تئاتر و نقاشی نیز فعالیت کنم. این موسیقی‌دان و رهبر ارکستر اظهار کرد: همه تعجب می‌کنند که یک موزیسین به نقاشی چه کار دارد، اما من می‌گویم هنرها همه یک خانواده هستند و با یکدیگر ارتباط دارند. من از کودکی، رنگ‌آمیزی واریاسیون را در موسیقی دوست داشتم. از طرفی تمام خانه ما از پوسترهای نقاشان بزرگ پر بود. من همیشه با خودم فکر می‌کردم که چگونه می‌توان ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :لوریس چکناواریان : با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید
http://musiceiranian.ir/105110-cheknavarian-21.html

با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی ذخیره شده لوریس چکناواریان با بیان این‌که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسیقی همیشه عشق و انتخاب اول من بوده است، اما دوست دارم در هنرهای دیگر مانند ... با این نقاشی ها، موسیقی را در ذهن بشنوید | لوریس چکناواریان www.ghatreh.com/news/nn31207751/این-نقاشی-موسیقی-ذهن-بشنوید ذخیره شده ۱ روز پیش - لوریس چکناواریان با بیان این که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسیقی همیشه عشق و انتخا. با این نقاشی ها، موسیقی را در ذهن بشنوید - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/news/نقاشی-موسیقی-ذهن-بشنوید.html ذخیره شده ۱۷ ساعت پیش - رهبر ارکستر، لوریس چکناواریان، نقاشی موسیقی روی بوم؛ نقاشی های لوریس چکناواریان در خانه هنرمندان ایرانلوریس چکناواریان با بیان این که هر ... با این نقاشی‌ ها، موسیقی را در ذهن بشنوید newsshare.ir/search/?q=با+این+نقاشی‌+ها،+موسیقی+را...ذهن+بشنوید ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید ... لوریس چکناواریان با بیان اين‌که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسيقي همیشه ... وب‌گردی:با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید | مجله ... kahlek.ir/index.php/news1005386 ذخیره شده ۱۶ ساعت پیش - وب‌گردی:با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید ... لوریس چکناواریان با بیان این‌که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: ... لوریس چکناواریان : با این نقاشی.ها، موسیقی را در ذهن بشنوید ... cubase.ir/.../لوریس-چکناواریان-با-این-نقاشی-ها،-موسیقی-را-در-ذهن-بشن... ذخیره شده لوریس چکناواریان با بیان این.که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسیقی همیشه عشق و انتخاب اول من بوده است، اما دوست دارم در هنره. لوریس چکناواریان : با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید ... news.kodoom.com/iran.../لوریس-چکناواریان-با-این-نقاشی-ها/.../567676... ذخیره شده ۱ روز پیش - لوریس چکناواریان با بیان این که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسیقی همیشه عشق و انتخاب اول من بوده است، اما دوست دارم ... با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید | News File newsfile.ir/news/با+این+نقاشی‌ها،+موسیقی+را+در+ذهن+بشنوید ذخیره شده ۴ روز پیش - لوریس چکناواریان با بیان این‌که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسیقی همیشه عشق و انتخاب اول من بوده است، اما دوست دارم ... با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید - تفریحی tafrihy.net/post/73441-با+این+نقاشی‌ها،+موسیقی+را+در+ذهن+بشنوید ۱۷ ساعت پیش - با این نقاشی ها، موسیقی را در ذهن بشنوید | لوریس چکناواریان - قطره. آرشیو سرویس صفحه اصلی عناوین کل اخبار انديشه امام و رهبريعلمي و ... با این نقاشی‌ها، موسیقی را در ذهن بشنوید نیمه شب یکشنبه 29 ... khabarche.ir/خبر/4343147/با-این-نقاشی-ها--موسیقی-را-در-ذهن-بشنوید ذخیره شده ۱۷ ساعت پیش - لوریس چکناواریان با بیان این‌که هر هنرمندی باید هنرش را با هنرهای دیگر تجربه کند، گفت: موسیقی همیشه عشق و انتخاب اول من بوده است، اما دوست دارم ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 542
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 750
  • بازدید ماه : 750
  • بازدید سال : 38,685
  • بازدید کلی : 89,316