loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 49 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)
پیام فرزندان شجریان برای پدر

همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوانند.


لینک منبع و پست :پیام فرزندان شجریان برای پدر
http://irmusicnews.ir/news/11921

پیام فرزندان شجریان برای پدر / صدای تو را دوست ... - هنرآنلاین www.honaronline.ir/Pages/News-69408.aspx ذخیره شده همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوانند. پیام فرزندان شجریان برای پدر / صدای تو را دوست دارم / فایل ... www.ghatreh.com/.../پیام-فرزندان-شجریان-برای-پدر-صدای-دوست-دارم-... ذخیره شده ۷ روز پیش - همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوان. پیام فرزندان شجریان برای پدر + فایل صوتی - آوای ایرانیان avayeiranian.ir/1395/01/05/4015/ ذخیره شده ۵ روز پیش - آوای ایرانیان: همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوانند. پیام فرزندان شجریان برای پدر - آی آر موزیک نیوز irmusicnews.ir/news/11921 ذخیره شده همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوانند. تصنیف "صدای تو را دوست دارم" با صدا... دمادم | پیام فرزندان شجریان برای پدر / صدای تو را دوست دارم ... damadam.ir/هنر.../پیام-فرزندان-شجریان-برای-پدر...را.../2023828 ذخیره شده ۷ روز پیش - همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوانند. سرویس موسیقی هنرآنلاین: ... همراهی فرزند استاد شجریان با پدرش - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي ذخیره شده ۵ روز پیش - استاد محمدرضا شجریان در پیام ویدئویی خود به مناسبت عید نوروز و آغاز سال نو با چهره‌ای متفاوت و موهایی که به خاطر درمان سرطان کاملا کوتاه شده بود ... پیام فرزندان شجریان برای پدر / صدای تو را دوست دارم / فایل ... honarkhan.com/.../پیام-فرزندان-شجریان-برای-پدر-صدای-تو-را-دوست-دا... ذخیره شده ۷ روز پیش - همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوانند. . . . پیام فرزندان شجریان برای پدر / صدای تو را دوست دارم / فایل ... www.todaypress.ir › فرهنگ و هنر ذخیره شده ۷ روز پیش - همایون و مژگان شجریان برای خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را خوانند. ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ فروردین ... پیام فرزندان شجریان برای پدر / صدای تو را دوست دارم / فایل ... www.todaypress.ir › فرهنگ و هنر ذخیره شده ۷ روز پیش - سرویس موسیقی هنرآنلاین: همایون و مژگان شجریان فرزندان خسرو صدای ایران که این روزها در بستر بیماری است تصنیف ˝صدای تو را دوست دارم˝ را ... هدیه و پیام فرزندان شجریان به خسرو آواز ایران www.radiozamaneh.com/268159 ذخیره شده ۶ روز پیش - همایون شجریان، فرزند استاد که اکنون خود از خوانندگان سرشناس ایران به شمار می‌آید در صفحه اینستاگرامش پیامی به پدرش داده است. او در این پیام ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 631
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 839
  • بازدید سال : 38,774
  • بازدید کلی : 89,405