loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 34 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
كیوان ساكت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی

کیوان ساکت آهنگساز و وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در اولین برنامه از مجموعه برنامه های «شب آواز ایرانی» در سال ۹۵ به اجرای برنامه می پردازند.


لینک منبع و پست :كیوان ساكت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی
http://irmusicnews.ir/news/11977

کیوان ساکت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی - ایسکانیوز iscanews.net/news/620778 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - کیوان ساکت آهنگساز و وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در اولین برنامه از مجموعه برنامه های «شب آواز ایرانی» در سال ۹۵ به اجرای برنامه می پردازند. كیوان ساكت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../كیوان-ساكت-و-وحید-تاج-مهمان-دهمین-شب-آواز-ایرا... ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - کیوان ساکت آهنگساز و وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در اولین برنامه از مجموعه برنامه های «شب آواز ایرانی» در سال ۹۵ به اجرای برنامه می پردازند. «كیوان ساكت» و «وحید تاج» میهمان دهمین شب آواز ایرانی ... musiceiranian.ir/104173-awaz-5.html ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - در نخستین شب آواز ایرانی سال ۱۳۹۵ که روز شنبه ۲۱ فروردین‌ماه با حضور اساتید و علاقه‌مندان آواز و موسیقی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود، ... کیوان ساکت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی www.bornanews.ir/.../387658-کیوان-ساکت-وحید-تاج-مهمان-دهمین-شب-آوا... ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - کیوان ساکت آهنگساز و وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در اولین برنامه از مجموعه برنامه های «شب آواز ایرانی» در سال ۹۵ به اجرای برنامه می پردازند. کیوان ساکت و وحید تاج میهمان دهمین شب آواز ایرانی - تی نیوز tnews.ir/news/fac360197160.html ذخیره شده ۷ دقیقه پیش - به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در نخستین شب آواز ایرانی سال ۱۳۹۵ که روز شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور اساتید و علاقه مندان آواز و موسیقی در ... كیوان ساكت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی | چهره نیوز ... chehrenews.ir/news/29710 ذخیره شده ۷ ساعت پیش - به گزارش چهره نیوز، به نقل از خبرگزاری مهر، در نخستین شب آواز ایرانی سال ۹۵ كه روز شنبه ۲۱ فروردین‌ماه با حضور اساتید و علاقه‌مندان آواز و موسیقی ... کیوان ساکت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی | خبروان khabarone.ir/news/1069274 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - کیوان ساکت آهنگساز و وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در اولین برنامه از مجموعه برنامه های «شب آواز ایرانی» در سال ۹۵ به اجرای برنامه می پردازند. كیوان ساكت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی - موسیقی ... www.persianartmusic.com/index.php/news/5941-avazirani15195 ذخیره شده کیوان ساکت آهنگساز و وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در اولین برنامه از مجموعه برنامه های «شب آواز ایرانی» در سال ۹۵ به اجرای برنامه می پردازند. به گزارش خبرگزاری ... کیوان ساکت و وحید تاج مهمان دهمین شب آواز ایرانی - خبرگزاری ... khabarfarsi.com/n/16167888 ۱۱ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری مهر ، در نخستین شب آواز ایرانی سال 95 که روز شنبه 21 فروردین ماه با حضور اساتید و علاقه مندان آواز و موسیقی در تالار اندیشه ... كیوان ساكت» و «وحید تاج» میهمان دهمین شب آواز ایرانی taranemusic.com/wp/كیوان-ساكت-و-وحید-تاج-میهمان-دهمین/ ذخیره شده «كیوان ساكت» و «وحید تاج» میهمان دهمین شب آواز ایرانی ... تصویری دیده نشده از استاد آواز ایران بعد از زلزله بم · تصویری دیده نشده از استاد آواز ایران بعد.
هومن بازدید : 41 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان در حمایت از موسسات خیریه، نیمه اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می رود.


لینک منبع و پست :اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان
http://irmusicnews.ir/news/11978

اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان www.mehrnews.com/news/.../اولین-اجرای-ارکستر-سمفونیک-در-سال-جد... ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان در حمایت از موسسات خیریه، نیمه اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می رود. اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان musiceiranian.ir/104183-mu-378.html ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - اولین اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان نیمه اردیبهشت ماه در حمایت از فعالیت های انسان دوستانه موسسات خیریه برگزار می ... اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان www.ghatreh.com/news/.../اولین-اجرای-ارکستر-سمفونیک-سال-جدید-ره... ذخیره شده ۲ ساعت پیش - ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان در حمایت از ... چکناواریان اولین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال 95 را رهبری می کند اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان www.shahrekhabar.com/art/1459666680139869 ذخیره شده اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان. اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان taranemusic.com/wp/اولین-اجرای-ارکستر-سمفونیک-در-سال-جدید/ ذخیره شده اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان ... ایرج صهبایی: من کاندیدای رهبری دائم ارکستر سمفونیک تهران نیستم · ایرج صهبایی: من کاندیدای ... اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان vipmode.ir/1395/01/15/اولین-اجرای-ارکستر-سمفونیک-در-سال-جدید-2/ ذخیره شده ۱۴ ساعت پیش - اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان ... ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان در حمایت از موسسات خیریه، ... چکناواریان اولین اجرای سال 95 ارکستر سمفونیک تهران ... khabarfarsi.com/n/16168376 ۱۰ ساعت پیش - به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ... اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان. اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری چکناواریان monitor.shafaqna.com/FA/IR/3980143 ذخیره شده ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان در حمایت از موسسات خیریه، نیمه اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می رود. مطلب در سایت اصلی ... اولین اجرای ارکستر سمفونیک در سال جدید به رهبری ... - خبر چه khabarche.ir/.../اولین-اجرای-ارکستر-سمفونیک-در-سال-جدید-به-رهبری-... ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - به گزارش خبرچه به نقل از خبرگزاری مهر، اولین اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان نیمه اردیبهشت ماه در حمایت از فعالیت های ... چکناواریان اولین اجرای سال 95 ارکستر سمفونیک تهران را ... www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=97691 ذخیره شده ۶ ساعت پیش - ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان در حمایت از موسسات خیریه، نیمه دوم اردیبهشت در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
هومن بازدید : 32 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی

مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورایی با هدف صیانت از اهالی موسیقی و در تعامل با دیگر نهادها تشکیل شده که وظیفه آن حل کردن مشکلات مبتلابه موسیقی، در وزارت ارشاد است.


لینک منبع و پست :تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی
http://irmusicnews.ir/news/11979

تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی/ از فضای پرحاشیه ... www.mehrnews.com/.../تشکیل-شورای-صیانت-از-اهالی-موسیقی-از-فض... ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورایی با هدف صیانت از اهالی موسیقی و در تعامل با دیگر نهادها تشکیل شده که وظیفه آن حل ... تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی - مشرق www.mashreghnews.ir/fa/news/.../تشکیل-شورای-صیانت-از-اهالی-موسی... ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورایی با هدف صیانت از اهالی موسیقی و در تعامل با دیگر نهادها تشکیل شده که وظیفه آن حل ... تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی - دبلیو خبر wwwkhabar.ir/5836671 ذخیره شده مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورایی با هدف صیانت از اهالی موسیقی و در تعامل با دیگر نهادها تشکیل شده که وظیفه آن حل کردن. تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی صبح یکشنبه 15 ... khabarche.ir/خبر/4254762/تشکیل-شورای-صیانت-از-اهالی-موسیقی ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - اسلامی فرهنگ صبح یکشنبه پانزدهم فروردین ماه 1395 خبر تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی. تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی از فضا - مهر khabarpu.com/n.php?u=تشکیل-شورای-صیانت-از-اهالی-موسیقی-از... ذخیره شده تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی از فضا - مهر | خبرپو. تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی | News File newsfile.ir/news/تشکیل+شورای+صیانت+از+اهالی+موسیقی ذخیره شده تسنیم - 29 دقیقه پیش; تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی از فضای پرحاشیه بیرون آمدیم مهر-4 دقیقه پیش... خبرپو - 44 دقیقه پیش; اولین جلسه مجلس شورای ... تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی - سرخط www.sarkhat.com/fa/.../تشکیل-شورای-صیانت-از-اهالی-موسیقی-pojfog/ ذخیره شده مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورایی با هدف صیانت از اهالی موسیقی و در تعامل با دیگر نهادها تشکیل شده که وظیفه آن حل کردن مشکلات ... تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی - پارس تلکس www.parstelex.ir/site/news/show/1450718 ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی. مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورایی با هدف صیانت از اهالی موسیقی و در تعامل با ... ArtOnlines - تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی www.artonlines.com/news/.../تشکیل_شورای_صیانت_از_اهالی_موسیقی/ ذخیره شده مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورایی با هدف صیانت از اهالی موسیقی و در تعامل با دیگر نهادها تشکیل شده که وظیفه آن حل کردن مشکلات ... موسیقی سنتی - پایگاه خبری و تحلیلی موسیقی اصیل ایرانی sonnatimusic.com/ ذخیره شده مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: تشکیل شورای صیانت از اهالی موسیقی/ از فضای پرحاشیه بیرون آمدیم. مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
هومن بازدید : 29 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود

هیات مدیره مجمع صنفی ناشران وتهیه كنندگان موسیقی و آثار شنیداری پیام تبریکی را خطاب به مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کردند.


لینک منبع و پست :روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود
http://irmusicnews.ir/news/11974

روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود ... www.mehrnews.com/.../روش-منطقی-تری-در-حوزه-صدور-مجوزها-در-پیش-... ذخیره شده ۹ ساعت پیش - هیات مدیره مجمع صنفی ناشران وتهیه كنندگان موسیقی و آثار شنیداری پیام تبریکی را خطاب به مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ... روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود ... musiceiranian.ir/104191-mu-380.html ذخیره شده پیام تبریک یک مجمع صنفی به مدیر جدید دفتر موسیقیروش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود. 15 فروردین, 1395 موسیقی ایرانیان اخبار و مطالب ... روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود irmusicnews.rozblog.com/.../روش-منطقیتری-در-حوزه-صدور-مجوزها-در-پ... ذخیره شده هیات مدیره مجمع صنفی ناشران وتهیه کنندگان موسیقی و آثار شنیداری پیام تبریکی را خطاب به مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر…,روش ... روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود - شهرخبر www.shahrekhabar.com/art/1459672320111875 ذخیره شده روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود. روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود - ... wwwkhabar.ir/5837928 ذخیره شده ۹ ساعت پیش - هیات مدیره مجمع صنفی ناشران وتهیه كنندگان موسیقی و آثار شنیداری پیام تبریکی را خطاب به مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ... روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود ظهر ... khabarche.ir/.../روش-منطقی-تری-در-حوزه-صدور-مجوزها-در-پیش-گرفته-... ذخیره شده ۹ ساعت پیش - حوزه اسلامی فرهنگ ظهر یکشنبه پانزدهم فروردین ماه 1395 خبر روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود. روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود ... honarkhan.com/.../روش-منطقی‌تری-در-حوزه-صدور-مجوزها-در-پیش-گرف... ذخیره شده روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود. منبع خبر : موسیقی ایرانیان. یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵. موضوع : موسیقی. سرخط آخرین اخبار ... روش منطقی تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20164312371848409.html ذخیره شده ۹ ساعت پیش - هیات مدیره مجمع صنفی ناشران وتهیه کنندگان موسیقی و آثار شنیداری پیام تبریکی را خطاب به مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ... روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود | هنر ... art.yurdweb.ir/.../152179_روش-منطقی-تری-در-حوزه-صدور-مجوزها-در-پی... ذخیره شده روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود. موسیقی و هنرهای ... 1 ساعت قبل هنر 0. حوزه هنری در تولید، پرورش و بالندگی هنر انقلاب نقشی انكارنشدنی دارد. روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود ... script.designr.ir/2016/04/03/روش-منطقی‌تری-در-حوزه-صدور-مجوزها-در-پ/ ذخیره شده ۸ ساعت پیش - روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود. موسیقی ایرانیان-40 دقيقه پيش. این نوشته با طراحی سایت برچسب‌گذاری شده است.
هومن بازدید : 34 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
خواننده پالت آلبوم شخصی می‌دهد

خواننده گروه موسیقی «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با عنوان «هرمان» خبر داد.


لینک منبع و پست :خواننده پالت آلبوم شخصی می‌دهد
http://irmusicnews.ir/news/11980

خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد/ انتشار قریب‌الوقوع «هرمان ... www.mehrnews.com/.../خواننده-پالت-آلبوم-شخصی-می-دهد-انتشار-قریب... ذخیره شده ۱۴ ساعت پیش - خواننده گروه موسیقی «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با عنوان «هرمان» خبر داد. خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/523475 ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - مهر نوشت: خواننده گروه موسیقی «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با عنوان «هرمان» خبر داد. خواننده پالت آلبوم شخصی می دهد | News File newsfile.ir/news/خواننده++پالت++آلبوم+شخصی+می+دهد ذخیره شده خواننده گروه موسیقی پالت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با عنوان هرمان خبر داد. - فرهنگ > موسیقی - مهر نوشت: خواننده ... اخبار پارسیک - خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد news.parseek.ir/Url/?id=12244086 ذخیره شده خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد. ... خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد. خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد. اخبار فرهنگی:خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد | مجله ... kahlek.ir/index.php/news886683 ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - مهر: گروه «پالت» تشریح ترین های گروه، انتشار آلبوم خود عنوان خبر نعمتی تازه فعالیت گروه در جدید به حتم پایان جاری آلبوم نیز بازار می اما توجه ... خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد - اخبار فارسی monitor.shafaqna.com/FA/IR/3978430 ذخیره شده خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد. مهر نوشت: خواننده گروه موسیقی «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با عنوان ... خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ... art.pegahonline.ir/news/.../خواننده-پالت-آلبوم-شخصی-می-دهد/ ذخیره شده ۱۳ ساعت پیش - خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهدخواننده گروه موسیقی «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با ... خواننده گروه پالت آلبوم شخصی می دهد -روزنامه اصفان امروز www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20164312102582327.html ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - خواننده گروه موسیقی پالت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با عنوان هرمان خبر داد. خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد | اولین ها news.avalinha.com/post/501458.html ذخیره شده ۱۳ ساعت پیش - خواننده گروه موسیقی «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه، از انتشار اولین آلبوم مستقل خود با عنوان «هرمان» خبر داد. خواننده «پالت» آلبوم شخصی می‌دهد/ انتشار قریب‌الوقوع ... - Like pajvak.com/.../خواننده-پالت-آلبوم-شخصی-می-دهد-انتشار-قریب-الوقوع-ه... ذخیره شده ۱۴ ساعت پیش - امید نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های گروه «پالت» در سال جدید گفت: به طور حتم تا پایان سال جاری سومین آلبوم گروه ...
هومن بازدید : 26 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت

محمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت ، در پیامی صوتی که از طریق فضای مجازی ارسال شد، ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام کرد که در سلامت است.


لینک منبع و پست :قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت
http://irmusicnews.ir/news/11981

قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت| آخرین وضعیت ... www.hamshahrionline.ir/details/329342 ذخیره شده ۳ ساعت پیش - همشهری آنلاین: محمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت در پیامی صوتی که از طریق فضای مجازی ارسال شد ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام ... قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت life.shafaqna.com/FA/0336724 ذخیره شده سلامت نیوز:حمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت ، در پیامی صوتی که از طریق فضای مجازی ارسال شد، ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام کرد که در سلامت ... شجریان از وزیر بهداشت قدردانی کرد/تا سه ماه دیگر درمان به ... www.ilna.ir/.../358423-شجریان-از-وزیر-بهداشت-قدردانی-کرد-تا-سه-ماه-د... ذخیره شده ۶ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت و پیگیری وضعیت سلامتیش از طریق مشاور وزیر؛ در پیامی از او قدردانی ... قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت www.shahrahnews.ir › سلامت اجتماعی ذخیره شده ۴ ساعت پیش - سلامت نیوز:حمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت ، در پیامی صوتی که از طریق فضای مجازی ارسال شد، ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام ... قدردانی «محمدرضا شجریان» از احوالپرسی وزیر بهداشت (فایل ... vipmode.ir/1395/01/15/قدردانی-محمدرضا-شجریان-از-احوالپرس-3/ ذخیره شده ۸ ساعت پیش - قدردانی «محمدرضا شجریان» از احوالپرسی وزیر بهداشت (فایل صوتی) ... شجریان» استاد بنام موسیقی ایرانی در پی احوالپرسی وزیر بهداشت، در پیامی ... قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت - دهان دندان dahandandan.ir › سلامت و پزشکی ذخیره شده ۴ ساعت پیش - سلامت نیوز:حمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت ، در پیامی صوتی که از طریق فضای مجازی ارسال شد، ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام ... سلامت - قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت jazzservices.net › سلامت اجتماعی ذخیره شده ۴ ساعت پیش - سلامت نیوز:حمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت ، در پیامی صوتی که از طریق فضای مجازی ارسال شد، ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام ... قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت | خبرخوان ساعت صفر saatsefr.com › سلامت اجتماعی ذخیره شده ۳ ساعت پیش - سلامت نیوز:حمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت ، در پیامی صوتی که از طریق فضای مجازی ارسال شد، ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام ... قدردانی شجریان از احوالپرسی وزیر بهداشت | ایرنا vista.ir/net/883115 ذخیره شده ۶ ساعت پیش - تهران-ایرنا-محمدرضا شجریان در پی احوالپرسی وزیر بهداشت ، در پیامی صوتی ... ارسال شد، ضمن قدردانی از دکتر حسن هاشمی اعلام کرد که در سلامت است. قدردانی شجریان از وزیر بهداشت/ تا سه ماه دیگر درمان به نتیجه ... www.shahrekhabar.com/analysis/1459696620086251 ذخیره شده ۲ ساعت پیش - قدردانی شجریان از وزیر بهداشت/ تا سه ماه دیگر درمان به نتیجه می‌رسد.
هومن بازدید : 34 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
رونمایی از هفتمین قطعه چاوشی برای قسمت جدید شهرزاد

 هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال شهرزاد فردا همزمان با قسمت بیست و سوم این سریال رونمایی می شود.


لینک منبع و پست :رونمایی از هفتمین قطعه چاوشی برای قسمت جدید شهرزاد
http://irmusicnews.ir/news/11982

ایرنا - رونمایی از هفتمین قطعه چاوشی برای قسمت جدید شهرزاد www.irna.ir/fa/News/82020443/ ذخیره شده ۸ ساعت پیش - تهران- ایرنا- هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال شهرزاد فردا همزمان با قسمت بیست و سوم این سریال رونمایی می شود. رونمایی از هفتمین قطعه چاوشی برای قسمت جدید شهرزاد ... el-akhbar.com/رونمایی-هفتمین-قطعه-چاوشی-برای-قسمت-1253382/ ذخیره شده ۸ ساعت پیش - به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، قطعه جدید سریال شهرزاد با عنوان خداحافظی تلخ با صدای محسن چاوشی دوشنبه و همزمان با پخش این سریال ... قطعه جدید چاوشی برای قسمت جدید «شهرزاد» | هفتمین قطعه محسن www.ghatreh.com/news/.../قطعه-جدید-چاوشی-برای-قسمت-جدید-شهرزاد ذخیره شده ۱۷ ساعت پیش - هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام «خداحافظی تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می شود. قطعه جدید چاوشی برای قسمت جدید«شهرزاد» - روزنامه دنیای ... www.donya-e-eqtesad.com/online/1035782/ ذخیره شده ۱ روز پیش - هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام «خداحافظی تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می‌شود. قطعه جدید چاوشی برای قسمت جدید «شهرزاد» | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/189127 ذخیره شده ۱ روز پیش - هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام «خداحافظی تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می شود. قطعه جدید چاوشی برای قسمت جدید «شهرزاد» - اخبار سینمای ... cinemapress.ir/news/73034/قطعه-جدید-چاوشی-برای-قسمت-جدید-شهرزاد ذخیره شده ۱ روز پیش - سینماپرس: هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام ... تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می شود. اخبار پارسیک - قطعه جدید چاوشی برای قسمت جدید «شهرزاد» news.parseek.ir/Url/?id=12241910 ذخیره شده هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام «خداحافظی تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می شود. به گزارش تسنیم، ... اخبار سیاسی – قطعه جدید چاوشی برای قسمت جدید «شهرزاد» policynews.ir/قطعه-جدید-چاوشی-برای-قسمت-جدید-شهرزاد/ ذخیره شده هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام «خداحافظی تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می شود. هفتمین قطعه محسن ... قطعه جدید چاوشی برای قسمت جدید «شهرزاد - مقیم www.moghym.com/detail/News/450387/13 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - مقیم/هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام «خداحافظی تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می ... خبرنامه دانشجویان ایران | آهنگ جدید چاوشی برای قسمت «شهرزاد» iusnews.ir/fa/news-details/.../آهنگ-جدید-چاوشی-برای-قسمت-«شهرزاد»-/ ذخیره شده خبرنامه دانشجویان ایران: هفتمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» با نام «خداحافظی تلخ» دوشنبه شانزدهم فروردین همزمان با قسمت بیست و سوم سریال رونمایی می ...
هومن بازدید : 51 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
بهار هنر ایرانی در ارمنستان

دهه فرهنگی نوروزی ایران در ایروان با حضور هنرمندان و اجراهای موفق هنری برگزار شد.


لینک منبع و پست :بهار هنر ایرانی در ارمنستان
http://irmusicnews.ir/news/11984

بهار هنر ایرانی در ارمنستان | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/بخش-فرهنگ-هنر-6/358219-بهار-هنر-ایرانی-در-ارمنستان ذخیره شده ۹ ساعت پیش - بهار هنر ایرانی در ارمنستان. دهه فرهنگی نوروزی ایران در ایروان با حضور هنرمندان و اجراهای موفق هنری برگزار شد. به گزارش ایلنا؛ در حالی ایرانیان امسال ... بهار هنر ایرانی در ارمنستان - روزنامه دنیای اقتصاد www.donya-e-eqtesad.com/online/1036742/ ذخیره شده ۲۵ دقیقه پیش - سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور ارمنستان با هماهنگی، برنامه‌ریزی و مدیریت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، رویدادهایی فرهنگی را برای نوروز ... بهار هنر ایرانی در ارمنستان | دهه فرهنگی نوروزی ایران در www.ghatreh.com/news/nn30991494/بهار-هنر-ایرانی-ارمنستان ذخیره شده ۱ ساعت پیش - دهه فرهنگی نوروزی ایران در ایروان با حضور هنرمندان و اجراهای هنری برگزار شد. - به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسل. تصاویر برای بهار هنر ایرانی در ارمنستانگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام {"cl":3,"id":"VeR5kzCrrPKxLM:","oh":415,"ou":"http://static3.ilna.ir/thumbnail/6PzgZCO6q7Nt/i_qPjR7mMLhZ02nUcMUA0zOV2brdrNdfKreu5zx2ciKxyUe3xZzFdgRBp56gpRC388ZB_gYzlXER0AlR2tO6tGk4nU88RN381sfGVtw67dPrccCMXHCvyB7ScN4-zgPWl3xeVOpt9jw,/1.jpg","ow":600,"pt":"بهار هنر ایرانی در ارمنستان | خبرگزاری ایلنا","rh":"ilna.ir","ru":"http://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%86%D8%B1-6/358219-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQLM1GM2uAWxooAIiTPPnGA5zzfAXJoVQOLrMZV3QNKQ4T_kjVsIVqqcPI","tw":130} 5 ساعت قبل {"cb":6,"cr":3,"id":"zB5xnhClQ8Xv4M:","oh":380,"ou":"http://honaronline.ir/Image/News/2016/4/69534_635952965721027735_l.jpg","ow":550,"pt":"بهار هنر ایرانی در ارمنستان - مطبوعات امروز","rh":"todaypress.ir","ru":"http://www.todaypress.ir/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSBNhZDi2KAtnAjXVmA04Tp5k15X_ClI1I7mKOnVva-OrvI5bhuLGa4vk7m","tw":130} 7 ساعت قبل {"cb":9,"cl":3,"cr":12,"id":"hFyrzit5A50GdM:","oh":100,"ou":"http://sahebkhabar.ir/hermes/isca/th1/isca-620699.jpg","ow":150,"pt":"ایسنا - بهار هنر ایرانی در ارمنستان - صاحب\u200cخبر","rh":"sahebkhabar.ir","ru":"http://sahebkhabar.ir/news/11910063/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86","th":80,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSpiHNq7Ih1UQ6SQkCLWRFOeQ9e0W-OF8YmrKh9BtzoXLroYk31EIVk7us","tw":120} {"cb":15,"cl":3,"ct":9,"id":"ouGq6ii4lgq3uM:","oh":262,"ou":"http://khabarone.ir/images/kh1name.png","ow":725,"pt":"بهار هنر ایرانی در ارمنستان | خبروان","rh":"khabarone.ir","ru":"http://khabarone.ir/news/1066235","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQ-f6h5AzoQH5vn9pa2tIt81_WditgCK9TYtf37yKLPcMD2uuxSbZDc3Ak","tw":249} تصاویر بیشتر برای بهار هنر ایرانی در ارمنستان بهار هنر ایرانی در ارمنستان - تی نیوز tnews.ir/news/df3760194268.html ذخیره شده بهار هنر ایرانی در ارمنستان. اخبار پارسیک - بهار هنر ایرانی در ارمنستان news.parseek.ir/Url/?id=12246750 ذخیره شده بهار هنر ایرانی در ارمنستان. ... بهار هنر ایرانی در ارمنستان. بهار هنر ایرانی در ارمنستان. ایسنا - بهار هنر ایرانی در ارمنستان - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/11910063/بهار-هنر-ایرانی-در-ارمنستان ذخیره شده ۱ ساعت پیش - دهه فرهنگی نوروزی ایران در ایروان با حضور هنرمندان و اجراهای هنری برگزار شد. به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور ارمنستان با ... بهار هنر ایرانی در ارمنستان - اخبار فارسی monitor.shafaqna.com/FA/IR/3977877 ذخیره شده بهار هنر ایرانی در ارمنستان. دهه فرهنگی نوروزی ایران در ایروان با حضور هنرمندان و اجراهای موفق هنری برگزار شد. مطلب در سایت اصلی ... بهار هنر ایرانی در ارمنستان | News File newsfile.ir/news/بهار+هنر+ایرانی+در+ارمنستان ذخیره شده دهه فرهنگی نوروزی ایران در ایروان با حضور هنرمندان و اجراهای موفق هنری برگزار شد. ارمنستان بهار را با ١۶ عکاس ایرانی آغاز کرد » روزنامه جهان صنعت www.jahanesanat.ir/14948-ارمنستان-بهار-را-با-١۶-عکاس-ایرانی-آغاز-کر... ذخیره شده گالری مژده با ١۶ عکاس «چهره زن در هنر معاصر» ایران را در ایروان به تماشا گذاشت. گالری مژده با نمایش آثار ١۶ عکاس ایرانی، نوروز و بهاری متفاوت برای ارمنستان به ارمغان ...
هومن بازدید : 27 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهی

 قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهی منتشر شد.


لینک منبع و پست :قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهی
http://irmusicnews.ir/news/11985

قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهی - آی آر موزیک نیوز irmusicnews.ir/news/11985 ذخیره شده قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهی منتشر شد. ترانه این قطعه توسط میثم یوسفی سروده شده و کار آهنگسازی اثر را بهنام جلیلیان انجام داده است. در ادامه می... قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهی irmusicnews.rozblog.com/.../قطعه-شال-با-صدای-روزبه-نعمت-اللهی.html ذخیره شده قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهی منتشر شد. لینک منبع و پست :قطعه شال با صدای روزبه نعمت اللهیhttp://irmusicnews.ir/news/11985 سایت لرن | آموزش طراحی وب ... دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال pop-music.ir/آهنگ-جدید-روزبه-نعمت-اللهی-بنام-شال ذخیره شده دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال با بالاترین کیفیت Download New Music ... قطعاتی که تاکنون اجرا نشده را می‌خوانم · قطعه آیین فرزانگی با آواز سالار عقیلی منتشر شد ... این گریه های تو از زخم بدتر نیست ... بو می کِشم تو رو از شالِ قرمزم نسخه گیتاری قطعه «شال» با صدای «روزبه نعمت اللهی» musicearia.com/news/4913/roozbeh-nematollahi-shaal-guitar-version/ ذخیره شده شال «نسخه گیتار». خواننده: روزبه نعمت اللهی ... تمامی حقوق این وبسایت متعلق به موسیقی آریا می باشد و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد . All Right Reserved To ... دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی با نام زمستون www.sixmusic.ir/tag/دانلود-آهنگ-جدید-روزبه-نعمت-اللهی-با-نا ذخیره شده آهنگ جدید هر نعمت اللهی خواب نیست خواب نیست به عنوان شال گردن ... نعمت اللهی، دانلود روسری، شال از دانلود روزبه نعمت اللهی، دانلود شال با صدای هر برکت خدا، ... نوشته دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال اولین بار در دانلود آهنگ جدید با لینک ... تاکنون اجرا نشده را می‌خوانم فال حافظ فول آلبوم قطعه آیین فرزانگی با آواز سالار عقیلی ... دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی با نام خداحافظ عزیزم | دانلود ... www.sixmusic.ir/tag/دانلود-آهنگ-جدید-روزبه-نعمت-الهی-با-نام ذخیره شده نوشته دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال اولین بار در دانلود آهنگ جدید با ... نعمت اللهی، دانلود روسری، شال از دانلود روزبه نعمت اللهی، دانلود شال با صدای هر برکت ... روزبه نعمت اللهی شبیه فرهاد است؟ - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/50510/روزبه-نعمت-اللهی-شبیه-فرهاد-است ذخیره شده مشابه روزبه نعمت اللهی از موسیقی ایرانی شروع کرده و با موسیقی کلاسیک آشنایی ... ملودی قطعه «شال» را که خودم تنظیم کردم به نظرم ملودی خیلی زیبایی داشت که اثری از ... شال؛قطعه ای زیبا و آرامبخش از روزبه نعمت اللهی با ... - ویسگون wisgoon.com › Pin › موسیقی ذخیره شده شال؛قطعه ای زیبا و آرامبخش از روزبه نعمت اللهی با تک نوازی گیتار شب بخیر کیفیت320 http://iro.isharedfiles.co.in/archive/2016/04/3... کیفیت 128 قطعه «تو حالت بهتره» با صدای «روزبه نعمت الهی» | سایت ... www.musicema.com/node/217961 ذخیره شده ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موسیقی ما - «روزبه نعمت الهی» خواننده موسیقی پاپ، جدیدترین اثر خود را با نام «تو ... در ادامه می توانید قطعه «تو حالت بهتره» با صدای «روزبه نعمت الهی» و با همراهی ..... «ایوب صادقی» با آلبوم «شال قرمز» به بازار موسیقی قدم می‌گذارد. بیوگرافی و مصاحبه از روزبه نعمت اللهی | خواننده - نودهشتیا ... www.forum.98ia.com › ... › بیوگرافی › خوانندگان و عوامل موسیقی ایران ذخیره شده مشابه 4پست - ‏3 نویسنده بیوگرافی و مصاحبه از روزبه نعمت اللهی | خواننده روزبه نعمت اللهی را شاید بشود ... ملودی قطعه «شال» را که خودم تنظیم کردم به نظرم ملودی خیلی زیبایی داشت که اثری از ...
هومن بازدید : 29 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

فرزاد طالبی

بعد از استعفای «پیروز ارجمند» از مدیریت مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «فرزاد طالبی» به عنوان سرپرستِ این دفتر انتخاب شد. او دو دوره سرپرست ماند تا اینکه «علی جنتی» – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- حکم مدیریت او بر این پست را امضا کرد. وزیر اظهار امیدواری کرده است که طالبی بتواند با  تعامل سازنده با اهالی هنر نسبت به توسعه و ارتقا و گسترش ظرفیت‌های موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، بهره‌گیری از هنر موسیقی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تنوع و تکثر در تولید و عرضه موسیقی و گسترش ظرفیت‌های موسیقی ایران کارنامه‌ی ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان برداشته شود
http://musiceiranian.ir/104155-talebi-6.html

مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش ميكنيم تا همه موانع و ... musiceiranian.ir/104155-talebi-6.html ذخیره شده ۵ ساعت پیش - 2 دقیقه قبل مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش ميكنيم تا همه موانع و ... تلاش ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان برداشته شود. دمادم | مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش میكنیم تا همه موانع و ... damadam.ir/موسیقی...musiceiranian/.../مدیر-جدید-مرکز-موسیقی-ارشاد-... ذخیره شده ۵ ساعت پیش - مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش میكنیم تا همه موانع و محدودیت های فعالیت ... خود در راه برداشتن موانع و رسیدن به نقطه ای که ارکسترها در آرامش به فعالیت خود ... خواهد کرد تا در سال جاری تمامی موانع و محدودیت های استاد شجریان رفع شود. مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش میكنیم تا همه موانع و ... news.kodoom.com/iran.../مدیر-جدید-مرکز-موسیقی-ارشاد-تلاش/.../5646... ذخیره شده ۲ روز پیش - مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش میكنیم تا همه موانع و محدودیت‌های ... تلاش میکنیم تا همه موانع و محدودیت های فعالیت استاد شجریان برداشته شود/ بعد ... مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش ميكنيم تا همه موانع و ... www.motenave.com/music-and-tv/231662 ذخیره شده مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش میکنیم تا همه موانع و محدودیت‌های فعالیت استاد شجریان برداشته شود. تلاش ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان ... www.mahbobtarinha.com/news/.../مدیر-جدید-مرکز-موسیقی-ارشاد:-تلاش... ذخیره شده ثبت نام · صفحه اصلی · سیاسی · مقامات ارشد · مشاهیر سیاسی · نمایندگان مجلس دهم · نمایندگان خبرگان پنجم · مقامات امنیتی و دفاعی · ارگان‌‌ها و سازمان‌‌ها · احزاب و تشکل‌ها ... تلاش ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان ... art.pegahonline.ir/news/.../تلاش-ميكنيم-تا-همه-موانع-و-محدودیت-های-ف/ ذخیره شده ۲ روز پیش - تلاش ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان برداشته شودموسیقی ... خواهد کرد تا در سال جاری تمامی موانع و محدودیت‌های استاد شجریان رفع شود. ... ارجمند» از مدیریت مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «فرزاد طالبی» به ..... مسکونی برای برادر کشی+تصاویرهر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه ... صدای سخن عشق - فرزاد طالبی: تلاش ميكنيم تا همه موانع و ... voi.blogfa.com/post/152 ذخیره شده ۱۶ ساعت پیش - ... ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان برداشته شود ... از استعفای «پیروز ارجمند» از مدیریت مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد ... دوقلوهای سریال «پایتخت» خواننده شدند (عکس) - موسیقی ... khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...type=firstpage ذخیره شده ۳ روز پیش - ... همایون پرفروش‌ترین خواننده · 4 ساعت قبل مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان برداشته شود ... ابتکار عمل دردست معاونت هنری - موسیقی ایرانیان - پارسی جو khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...type=firstpage ذخیره شده ۳ روز پیش - ... همایون پرفروش‌ترین خواننده · 3 ساعت قبل مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش ميكنيم تا همه موانع و محدودیت‌های فعاليت استاد شجريان برداشته شود ... «همایون شجریان» به اروپا می‌رود | vipmode | وی آی پی مد vipmode.ir › موسیقی › «همایون شجریان» به اروپا می‌رود ذخیره شده ۱ روز پیش - صفحه نخست موسیقی «همایون شجریان» به اروپا می‌رود ... مدیر جدید مرکز موسیقی ارشاد: تلاش میکنیم تا همه موانع و محدودیت‌های فعالیت استاد شجریان ...

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,792
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,489
  • بازدید ماه : 3,489
  • بازدید سال : 41,424
  • بازدید کلی : 92,055