loading...
وبلاگ آی آر موزیک نیوز
هومن بازدید : 30 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

شهرام ناظری

شهرام ناظری گفت: «در اولین فرصت و در خردادماه با همکاری و همراهی دوستان، کنسرت مفصلی را در نیشابور خواهیم گذاشت.» در پایان همایش بین‌المللی اوج انسان، شوالیه آواز ایران در باغ آرامگاه عطار و در بین جمع کثیری از شهروندان و مهمانان مراسم، برنامه اجرا کرد؛ برخی از شهروندان نیشابوری از چند ساعت پیش از حضور شهرام ناظری به آرامگاه عطار رفته بودند تا بار دیگر صدای شهرام ناظری را از نزدیک بشنوند. شهرام ناظری نیز پیش از آغاز برنامه‌اش با اشاره به مشاهیر نیشابور، گفت: «به مردم نیشابور و تمام دوستانی که با جان و دل زحمت می‌کشند ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود
http://musiceiranian.ir/106151-nazeri-155.html

شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در ... musiceiranian.ir/106151-nazeri-155.html ذخیره شده ۶ ساعت پیش - استقبال مردم از اجرای موسیقی ناظری در نیشابورشهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود. 10 اردیبهشت ... شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در ... www.shahrekhabar.com/art/1461930960524144 ذخیره شده شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود. شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در ... jooya.net/art/شهرام-ناظری-تا-فرهنگ-و-هنر-به-دست-نيايد-هرگز-اخلاق-55... ذخیره شده ۶ ساعت پیش - شهرام ناظری نیز پیش از آغاز برنامه‌اش با اشاره به مشاهیر نیشابور، گفت: ... تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود ... شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق ... - خبر ... khabarzende.ir/.../شهرام-ناظری-تا-فرهنگ-و-هنر-به-دست-نيايد-هرگز-اخلا... ذخیره شده ۵ ساعت پیش - شهرام ناظری نیز پیش از آغاز برنامه‌اش با اشاره به مشاهیر نیشابور، گفت: ... تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود ... شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در ... khabarezendeh.com/...هنری/شهرام-ناظری-تا-فرهنگ-و-هنر-به-دست-نيايد-... ذخیره شده خبر زنده · سیاسی · جهان · اقتصادی · ورزشی · فناوری · سلامت · اجتماعی · فرهنگی · هنری · حوادث · گوناگون · تصویری · گردشگری ... شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در ... www.motenave.com/music-and-tv/236159 ذخیره شده شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نیاید هرگز اخلاق جامعه در یک مدار درست نخواهد بود. شهرام ناظري: به زودی در نیشابور کنسرت برگزار می‌کنم - ISNA khorasan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=93449 ذخیره شده ۷ ساعت پیش - شهرام ناظري نيز پيش از آغاز برنامه‌اش با اشاره به مشاهير نيشابور، گفت: ... تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود. Taraneh Music – رباب taranemusic.com/wp/رباب/ ذخیره شده شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود · دعوت «والری گرگیف» رهبر ارکستر سرشناس روسی از «علی رهبری» برای هدایت ... این زن در سال فقط یک قوطی زباله تولید می کند ؟!+عکس ... fa.rodexo.com › تفریحی و سرگرمی ۶ روز پیش - کاترین همه خریدهای خود را به اندازه یک قوطی شیشه ای انجام می دهد. اگر هم نیاز بیشتری ... او تا آنجا که می تواند از خرید به صورت قوطی خودداری می کند و برای خرید ظروف شیشه ای خود را به فروشنده می دهد تا او آنها را برایش پر کند. این زن ... شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نیاید هرگز اخلاق جامعه در یک مدار درست نخواهد بود ... منصوریان: به مظلومی گفتم روزی ات صدرنشینی بوده؛ من ... khabarver.ir/.../منصوریان-به-مظلومی-گفتم-روزی-ات-صدرنشی.html ذخیره شده ۷ ساعت پیش - شهرام ناظری: تا فرهنگ و هنر به دست نيايد هرگز اخلاق جامعه در يك مدار درست نخواهد بود · تغییر موضع یوونتوس/ ایسکو به جای اسکار · تاکید امام جمعه بوشهر برتوجه ... منصوریان: به مظلومی گفتم روزی ات صدرنشینی بوده؛ من وسیله شدم! ... را در خود جا داده بود ، دشوار بود اما همان 80 نفر باعث شدند بچه های من بتوانند بجنگند.
هومن بازدید : 41 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

persian-gulf-122

از حدود چهار دهه قبل تلاش‌های مذبوحانه‌ای از سوی برخی کشورهای عربی شکل گرفت مبنی بر اینکه نام جعلی خلیج عربی را برای خلیج فارس نهادینه کنند. این تلاش‌ها تا کنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و به غیر از رسانه‌های عربی و برخی منابع مجعول، در هیچ جای دیگری نام خلیج عربی وجود ندارد و استفاده نمی‌شود. این روند باطل در اوایل دهه هشتاد واکنش قاطع فعالان رسانه‌ای و مردم و دولت ایران را به دنبال داشت تا اینکه از سال ۱۳۸۳ روز دهم اردیبهشت با عنوان روز ملی خلیج فارس در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید. از آن ... ادامه مطلب»


لینک منبع و پست :اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند؟
http://musiceiranian.ir/106169-khalijefars.html

اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند ... musiceiranian.ir/106169-khalijefars.html ذخیره شده ۳ ساعت پیش - وطن یعنی خلیج تا ابد فارساهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را ... خواننده‌ها و اهالی موسیقی هم همه ساله قطعات متعددی با این مضمون را منتشر ... دمادم | اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده ... damadam.ir/موسیقی...musiceiranian/.../اهالی-موسیقی-برای-خلیج-فارس-... ذخیره شده ۳ ساعت پیش - فعالان هنری و رسانه ای هم هر یک با ابزارهایی که در اختیار دارند در راستای اثبات حقانیت نام خلیج تا ابد فارس قدم برمی دارند. خواننده ها و اهالی موسیقی هم ... اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند ... news.kodoom.com/iran.../اهالی-موسیقی-برای-خلیج-فارس-چه/.../570304... ذخیره شده ۱ روز پیش - از حدود چهار دهه قبل تلاش های مذبوحانه ای از سوی برخی کشورهای عربی شکل گرفت مبنی بر اینکه نام جعلی خلیج عربی را برای خلیج فارس نهادینه ... اخبار موسیقی:وطن یعنی خلیج تا ابد فارس | مجله اینترنتی ... kahlek.ir/index.php/news1094379 ذخیره شده ۱ ساعت پیش - وطن خلیج ابد موسیقی - حدود دهه تلاش‌های از برخی عربی گرفت بر نام خلیج را خلیج .... اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند؟ صدای لوکس ایرانی | دانلود آهنگ جدید – نوایی که برای بیماران ... mediamaximus.com/1395/02/.../نوایی-که-برای-بیماران-کلیوی-طنین‌اند... ذخیره شده ۱ ساعت پیش - نوای «یاد دور دست» توسط گروه موسیقی «نوای‌جان» در حمایت از بیماران کلیوی در ... اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند؟ اخبار هنری - جدیدترین و آخرین اخبار هنری www.shahrekhabar.com/اخبار-هنری ذخیره شده مشابه اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند؟ 4 ساعت پيش. فردا نیوز. شهاب حسینی: نوجوانی‌ را با فیلم و موسیقی سپری کردمشهاب حسینی در نشست ... جنتي: افراد موثر و كارآمد كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس ... betanews.ir › فرهنگی و هنری › ایرنا ذخیره شده ۵۴ دقیقه پیش - بتانیوز - جنتي: افراد موثر و كارآمد كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس ايراني هستند ... اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند؟ خلیج فارس نامی به جای مانده از کهن‌ترین منابع تاریخی است morix.ir/news/167163 ذخیره شده ۲ ساعت پیش - nاستاندار هرمزگان گفت: خلیج فارس نامی به جای مانده از کهن ترین منابع تاریخی و ... اهالی موسیقی برای «خلیج فارس» چه آثاری را منتشر کرده‌اند؟ استان فارس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/استان_فارس ذخیره شده مشابه نام خلیج فارس برگرفته از نام همین منطقه‌است که در سال ۱۳۵۲ هجری شمسی در ..... در آثار خود از استعداد کم‌نظیر سرزمین فارس برای احداث باغ‌های آباد یاد کرده‌اند. .... فرهنگ مردم فارس در کل به بخش‌های متعدی مانند جشن، موسیقی، پوشاک و خوراک ..... خبر افتتاح راه آهن شیراز اصفهان در ۱۳ خرداد سال ۱۳۸۸ خورشیدی توسط رسانه‌های خبری منتشر شد. سوئیت سمفونی خلیج فارس - مجله موفقیت www.movafaghiat.com/اخبار-هنری/2547/سوئیت-سمفونی-خلیج-فارس ذخیره شده مردمی بهره‌مند از آثاری فاخر که اهالی فکر و ذکر سرزمین‌شان خلق کرده‌اند. .... آنطور که به نظر می رسد تمام قطعات سوییت خلیج فارس با موسیقی سازی سامان گرفته اند. .... به همراه این اثر دفترچه یی هم منتشر می شود که تاریخچه از خلیج فارس در آن آمده است.
هومن بازدید : 30 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی

موسیقی فیلم‌های ˝در دنیای تو ساعت چند است˝، ˝نزدیکتر˝، ˝سعادت‌‌آباد˝، ˝خورشیدهای متفاوت˝، نگاه و موسیقی تئاتر پیام دهکردی در شب اجرای گروه کریستف رضاعی شنیده می‌شود.


لینک منبع و پست :اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی
http://irmusicnews.ir/news/12174

اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی/ داماهی و ایران 11 ... - ایلنا www.ilna.ir/.../365379-اجرای-آثار-سینمایی-کریستف-رضاعی-داماهی-ایرا... ذخیره شده ۱ روز پیش - کریستف رضاعی درباره برنامه‌هایش در این هفته توضیح می‌دهد: 29 اردیبهشت قرار است کارهای سینمایی من برای پیانو، فلوت، کلارینت، گیتار و ... اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی/ داماهی و ایران 11 ... - قطره www.ghatreh.com/.../اجرای-آثار-سینمایی-کریستف-رضاعی-داماهی-ایران-... ذخیره شده ۲ روز پیش - اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی/ داماهی و ایران 11 به نیاوران می آید. موسیقی فیلم های در دنیای تو ساعت چند است، نزدیکتر، سعادت آباد، ... اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی/ داماهی و ایران 11 به ... khabarfarsi.com/n/16414242 ۲ روز پیش - کریستف رضاعی درباره برنامه هایش در این هفته توضیح می دهد: 29 اردیبهشت قرار است کارهای سینمایی من برای پیانو، فلوت، کلارینت، گیتار و ... اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی/ داماهی و ایران 11 به ... tnews.ir/news/7f5b61745353.html ذخیره شده ۲ روز پیش - موسیقی فیلم های در دنیای تو ساعت چند است، نزدیکتر، سعادت آباد، خورشیدهای متفاوت، نگاه و موسیقی تئاتر پیام دهکردی در شب اجرای گروه ... اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی / داماهی و ایران 11 به ... honarkhan.com/.../اجرای-آثار-سینمایی-کریستف-رضاعی-داماهی-و-ایران-... ذخیره شده اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی / داماهی و ایران ۱۱ به نیاوران می‌آیند. منبع خبر : هنرآنلاین. چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰. موضوع : موسیقی. موسیقی فیلم‌های ... نوازنده بلژیکی در باغ نگارستان می‌نوازد www.lgvipclub.ir/fa/ndt/.../نوازنده-بلژیکی-در-باغ-نگارستان-می-نوازد ذخیره شده کریستف رضاعی که در تدارک برنامه‌های جدید گروه «کارگاه موسیقی باروک تهران» ... رضاعی در پاسخ به این پرسش که چرا تصمیمی برای اجرای زنده آثار سینمایی خود ... کريستف رضاعی: آهنگسازی برای فیلم، عین زندگی است ... www.musicema.com/node/234937 ذخیره شده مشابه ۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موسيقي ما - «كريستف رضاعي» خواننده‌ي تنور است، آهنگساز فيلم‌هاي داستاني و مستند و ... از آن گذشته، قرار بود كنسرت ساعت 9 اجرا شود كه به خاطر اجراي يك نمايش در تالار ... اين اتفاق معمولاً در مورد موسيقي‌ آثار سينمايي كمتر رخ مي‌دهد. فیلمنامه های ماندگار سینما خوانش می شود | مهر khabarpu.com/n.php?u=فیلمنامه-های-ماندگار-سینما-خوانش-می... ذخیره شده فیلمنامه های ماندگار سینما خوانش می شود - مهر | خبرپو. ... اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی/ داماهی و ایران 11 به نیاوران می‌آید · کاهش قابل توجه ثبت نام کنندگان حج ... نیوزدی www.newsday.ir/ ذخیره شده فیلم های سینمایی که در دوره های سی و دوم و سی و سوم جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمدند، هنوز ... اجرای آثار سینمایی کریستف رضاعی/ داماهی و ایران 11 به نیاوران می‌آید. باما موزیک | گفت‌وگو "كريستف رضاعي" آهنگساز فيلم "در ... bamamusic.ir/گفت‌وگو-كريستف-رضاعي-آهنگساز-فيلم-در/ ذخیره شده مشابه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - كريستف رضاعي خواننده‌ي تنور است، آهنگساز فيلم‌هاي داستاني و مستند و ... را در کارنامه دارد، به همراه گروه «نور» در بسیاری از کشورهای جهان به اجرای بنامه پرداخته است. ... اين اتفاق معمولاً در مورد موسيقي‌ آثار سينمايي كمتر رخ مي‌دهد.
هومن بازدید : 33 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
آی‌محمد یوسفی با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید

استاد آی‌محمد یوسفی یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین نوازندگان بخشی سبک درگز در نهمین جشنواره موسیقی نواحی برنامه اجرا می کند. 


لینک منبع و پست :آی‌محمد یوسفی با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید
http://irmusicnews.ir/news/12171

«آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی ... www.farsnews.com/13950208000561 ذخیره شده ۱ روز پیش - استاد آی‌محمد یوسفی قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین نوازنده بخشی در سبک درگز در ... «آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید. «آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی ... www.mizanonline.ir/.../آی‌محمد-یوسفی-با-دوتار-ابریشمی-به-جشنواره-مو... ذخیره شده ۱ روز پیش - «آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از ... آی‌محمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره موسیقی نواحی ... www.musicema.com/node/273348 ذخیره شده ۱ روز پیش - آی‌محمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید ... این خواننده و نوازنده پیشکسوت دوتار ابریشمی که همیشه از طريق كشاورزي ... آی محمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره موسیقی ... www.ghatreh.com/.../محمد-یوسفی-دوتار-ابریشمی-خود-جشنواره-موسیقی... ذخیره شده ۲ روز پیش - آی محمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره موسیقی نواحی می آید. امسال برای نخستین بار استاد آی محمد یوسفی قدیمی ترین و اصیل ترین ... تصاویر برای آی‌محمد یوسفی با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آیدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام {"cl":21,"cr":21,"id":"TRzZQSgqkU0sOM:","oh":400,"ou":"http://media.mehrnews.com/d/2016/04/27/3/2060937.jpg","ow":600,"pt":"آی\u200cمحمد یوسفی با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی ...","rh":"mehrnews.com","ru":"http://www.mehrnews.com/news/3609139/%D8%A2%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcS6ZjA2uRK1U0yU8LJp0jKE4PwG8d4ww9hTipyAGy8D-ji-kJYsC8bMhZg","tw":135} {"id":"QmBtIXx7WHMKSM:","oh":510,"ou":"http://gozareshehonar.ir/wp-content/uploads/photo_2016-04-17_04-25-39-765x510.jpg","ow":765,"pt":"آی\u200cمحمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره موسیقی نواحی ...","rh":"gozareshehonar.ir","ru":"http://gozareshehonar.ir/m95-234/","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcR1XM749wbqDWqxiW-aoDQY3bzIzSdF_7Bg_xJXNjdL_PjUhU0l7TfCPVo","tw":135} {"id":"Kehijb4ZQXS1CM:","oh":186,"ou":"http://ritmeno.ir/wp-content/uploads/2015/12/telegram-baner.png","ow":1200,"pt":"آی محمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره موسیقی نواحی ...","rh":"ritmeno.ir","ru":"http://ritmeno.ir/%D8%A2%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D8%B4/","th":88,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRRoHNXv5ha-AjBuJ0iqtwonEuVDGuzYLgXLZbVX6xKXVOfWWH23Znt234","tw":567} 1 روز پیش {"cl":21,"cr":6,"id":"QjMpZ-lPmPAb6M:","oh":433,"ou":"http://static1.bornanews.ir/thumbnail/1fTSM3kIxRcq/zKlnR2CgDMts54GkxMYEj8fvMMUiCETIT3Il7Z8QJ7YCZYBL8OGb1tkXRmfG0ZrOzG4dCpLzLSmmrKvCe4wUTu-99JMQoCHB/%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AD%DB%8C.jpg","ow":640,"pt":"آی\u200cمحمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره می\u200cآید","rh":"bornanews.ir","ru":"http://www.bornanews.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%86%D8%B1-6/397667-%D8%A2%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRChdRg_Y00reKqm0cPw_GDqpwQPNmOfKswqX1sqHKYN833X3lyqJg5PN0","tw":133} تصاویر بیشتر برای آی‌محمد یوسفی با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید آی محمد یوسفی با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می ... khabarfarsi.com/n/16414591 ۲ روز پیش - آی محمد یوسفی با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می آید ... این خواننده و نوازنده پیشکسوت دوتار ابریشمی که همیشه از طریق کشاورزی ... «آی‌محمد یوسفی» به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید | دانلود با ... serial.iranoo.ir/آی‌محمد-یوسفی-به-جشنواره-موسیقی-نوا/ ذخیره شده ۱ روز پیش - استاد آی‌محمد یوسفی یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین نوازندگان بخشی سبک درگز در نهمین جشنواره موسیقی نواحی برنامه اجرا می کند. +نهمین جشنواره ... «آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی ... monitor.shafaqna.com/FA/IR/4281715 ذخیره شده «آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید. استاد آی‌محمد یوسفی قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین نوازنده بخشی در سبک درگز در نهمین جشنواره ... آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی ... news.parseek.com/Url/?id=12345798 ذخیره شده ۱ روز پیش - آی‌محمد یوسفی» با دوتار ابریشمی به جشنواره موسیقی نواحی می‌آید. آی‌محمد یوسفی با دوتار ابریشمی خود به جشنواره موسیقی نواحی ... tasna.ir/.../آی‌محمد-یوسفی-با-دوتار-ابریشمی-خود-به-جشنواره-موسیقی-نو... ذخیره شده ۷ ساعت پیش - می‌آید موسیقی نواحی آی موسیقی محمد جشنواره یوسفی به جشنواره خود موسیقی ابریشمی نواحی دوتار با یوسفی آی‌محمد.
هومن بازدید : 49 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
بهنام صفوی - معجزه

آلبوم معجزه با صدای بهنام صفوی منتشر شد.


لینک منبع و پست :بهنام صفوی - معجزه
http://irmusicnews.ir/news/12175

دانلود آلبوم بهنام صفوی به نام معجزه nex1music.ir/دانلود-آلبوم-بهنام-صفوی-به-نام-معجزه/ ذخیره شده دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزهDownload New Album By Behnam Safavi Called Mojeze ( جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از ... دانلود آلبوم بهنام صفوی - معجزه | به موزیک www.4behmusic.net/45099/دانلود-آلبوم-بهنام-صفوی-معجزه/ ذخیره شده ۲ روز پیش - دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه Download New Music Behnam Safavi Mojeze دانلود آلبوم بهنام صفوی - معجزه. دانلود آهنگ معجزه از بهنام صفوی با لینک مستقیم | دانلود آهنگ sakhamusic.ir/behnam-safavi-called-mojeze/ ذخیره شده مشابه دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام صفوی بنام معجزه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 - Download New Music By Behnam Safavi Called Mojeze. دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی نام معجزه pop-music.ir/دانلود-آلبوم-جدید-بهنام-صفوی-نام-معجزه ذخیره شده مشابه دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی بنام معجزه با بالاترین کیفیت - آلبوم معجزه با صدای بهنام صفوی - برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید … دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی معجزه - دانلود آهنگ جدید bia4music.ir/دانلود-آلبوم-جدید-بهنام-صفوی-معجزه/ ذخیره شده دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه + متن تمام آهنگ ها. Download New Album Behnam Safavi – Mojezeh + text Musics. متن آهنگهای آلبوم معجزه بهنام صفوی. متن ترانه آهنگهای آلبوم معجزه از بهنام صفوی - آریا پیکس www.ariapix.net/1395/02/متن-ترانه-معجزه-البوم-بهنام-صفوی.html ذخیره شده ۱ روز پیش - متن ترانه آهنگهای آلبوم معجزه با صدای بهنام صفوی متن آهنگهای : کافیه / وقته عشقه / معجزه / دنیامو عوض کن /چه حال خوبیه / زیر یک سقف / شوخی ندارم ... تصاویر برای بهنام صفوی - معجزهگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام {"cb":6,"cr":3,"ct":3,"id":"o0MBTPMeNe1l_M:","oh":400,"ou":"http://static.bia2music.info/music/1395/2/2/Behnam%20Safavi%20-%20Mojezee.jpg","ow":400,"pt":"آلبوم جدید بهنام صفوی معجزه | بیا تو موزیک","rh":"bia2music.info","ru":"http://bia2music.info/tag/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87/","th":96,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQ7rgKTLk4RGS6t8M88MVS43oGI0HVUmociYse5HANF36O2EukIaxxa6w","tw":96} {"cb":12,"cl":21,"cr":21,"id":"Y-OUhGleHZeCrM:","oh":500,"ou":"http://www.shirazsong.org/wp-content/uploads/www.nex1_.org-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87-e1460964681823.jpg","ow":600,"pt":"دانلود موزیک ویدیو بهنام صفوی به نام معجزه | دانلود آهنگ","rh":"shirazsong.org","ru":"http://www.shirazsong.org/behnam-safavi-called-mojezhe/","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTf9muRIKz5d_5W05tPoqY_L2rZKaQT5M6-6K1tzoPb7o9yz3TbjW-Wtko","tw":108} {"cb":12,"cl":6,"cr":21,"ct":12,"id":"E8wDs5Pg7_1tYM:","oh":450,"ou":"http://up.bia4music.ir/music/95/1/Behnam%20Safavi%20-%20Mojeze.jpg","ow":450,"pt":"دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام صفوی بنام معجزه - دانلود ...","rh":"bia4music.ir","ru":"http://bia4music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7/","th":91,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSkJxEGrRtqwcyN_mNGv4yFHn6o54YI0FkzloikrkcIzrRmEExHEwexQIs","tw":91} 6 روز پیش {"cb":21,"cl":18,"cr":21,"id":"p54kGwrclK4c9M:","oh":365,"ou":"http://8pic.ir/images/sh2hc96qrblh3zf2q8t1.jpg","ow":470,"pt":"آهنگ جدید بهنام صفوی به نام معجزه","rh":"musicbaran5.co","ru":"http://www.musicbaran5.co/forum/showthread.php/5075-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSg06M3XiawQs3T8ZGrkR_NPqv2pmBuqZ4nv7MZUE-0AqCD7gkA4K3-JA","tw":116} {"cb":6,"cr":12,"ct":3,"id":"lz3RwOrNgokvuM:","oh":300,"ou":"http://ahaang.com/wp-content/uploads/2016/04/Behnam-Safavi-Mojeze-300x300.jpg","ow":300,"pt":"دانلود موزیک ویدیو بهنام صفوی معجزه","rh":"ahaang.com","ru":"http://ahaang.com/video/%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87/","th":95,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcT9QaQzJQjYhY0WDanUiPsvIUaolm-H_pGDmBNJN7ehh0w914xncRW7rA","tw":95} تصاویر بیشتر برای بهنام صفوی - معجزه دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه - دانلود آهنگ جدید ahangha.org › آلبوم ذخیره شده دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه Download New Album Behnam Safavi Called Mojezeh On Ahangha.org هم اکنون دانلود آلبوم معجزه بهنام صفوی بسیار ... دانلود آلبوم جدید زیبای بهنام صفوی به نام معجزه www.tak3da.com/.../دانلود-آلبوم-جدید-زیبای-بهنام-صفوی-به-نام-معجزه/ ذخیره شده دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفوی به نام معجزهدانلود آلبوم معجزه بهنام صفوی با لینک مستقیم و پخش آنلاینDownload New Album By Behnam Safavi ... دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه - موزیک مند www.musicmand.ir/4619-album-behnam-safavi-mojezeh/ ذخیره شده ۲ روز پیش - دانلود آلبوم معجزه با صدای بهنام صفوی با دو کیفیت و پخش آنلاین در موزیک مند ، دانلود آلبوم بهنام صفوی به نام معجزه.
هومن بازدید : 38 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
بلیت فروشی كنسرت كیهان كلهر در تهران آغاز شد

پیش فروش بلیت کنسرت های بهاری کیهان کلهر نوازنده جهانی کمانچه در تالار وحدت آغاز شد.


لینک منبع و پست :بلیت فروشی كنسرت كیهان كلهر در تهران آغاز شد
http://irmusicnews.ir/news/12176

ایسنا - آغاز بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تالار وحدت isna.ir/fa/news/.../آغاز-بلیت-فروشی-کنسرت-کیهان-کلهر-در-تالار ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - فروش بلیت‌های کنسرت بهاری کیهان کلهر در تهران آغاز شد. بلیت فروشی كنسرت كیهان كلهر در تهران آغاز شد/ همکاری با ... www.mehrnews.com/.../بلیت-فروشی-كنسرت-كیهان-كلهر-در-تهران-آغاز... ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - پیش فروش بلیت کنسرت های بهاری کیهان کلهر نوازنده جهانی کمانچه در تالار وحدت آغاز شد. آغاز بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر - رویداد۲۴ rouydad24.ir/fa/news/13487/آغاز-بلیت-فروشی-کنسرت-کیهان-کلهر ذخیره شده ۳ ساعت پیش - پیش فروش بلیت کنسرت های بهاری کیهان کلهر نوازنده جهانی کمانچه در تالار ... است روزهای سوم و چهارم خرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار شود، آغاز شد. آغاز فروش بلیت كنسرت كیهان كلهر در تالار وحدت - شهرخبر www.shahrekhabar.com/art/1461839580010608 ذخیره شده فروش بلیت‌های كنسرت بهاری كیهان كلهر در تهران آغاز شد. . . . بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تهران آغاز شد/ همکاری با ... khabarfarsi.com/n/16427984 ۱۰ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری مهر ، مرحله پیش فروش کنسرت های بهاری کیهان کلهر با همکاری گروه «راح روح» در تالار وحدت تهران که قرار است روزهای سوم و چهارم ... بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر آغاز شد | فروش بلیت های ... www.ghatreh.com/news/.../بلیت-فروشی-کنسرت-کیهان-کلهر-آغاز ذخیره شده ۹ ساعت پیش - فروش بلیت های کنسرت بهاری کیهان کلهر در تهران آغاز شد. - به گزارش ایسکانیوز، کیهان کلهر قرار است، 3 و 4 خردادماه Ù. بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تهران آغاز شد - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201642813154550599.html ذخیره شده ۸ ساعت پیش - بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تهران آغاز شد - آکا, صدای ایران, اخبار،آخرین خبرها, زبان persian. آغاز بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تالار وحدت - رادیو ... myritm.com/News/5818 ذخیره شده ۷ ساعت پیش - فروش بلیت‌های کنسرت بهاری کیهان کلهر در تهران آغاز شد. آغاز بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر - تی نیوز tnews.ir/news/ecec61828644.html ذخیره شده ۸ ساعت پیش - فروش بلیت های کنسرت بهاری کیهان کلهر در تهران آغاز شد. به گزارش خبرآنلاین، کیهان کلهر قرار است، ٣ و ٤ خردادماه پس از سال ها در تالار وحدت روی ... آغاز بلیت‌فروشی کنسرت کیهان کلهر - باکس 98 box98.ir/news/163226 ذخیره شده ۲ روز پیش - فرهنگ > موسیقی - فروش بلیت‌های کنسرت بهاری کیهان کلهر در تهران آغاز شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیهان کلهر قرار است، ٣ و ٤ خردادماه پس ...
هومن بازدید : 42 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت

گروه اوپیا با حضور نوازندگانی از لهستان و رومانی در فستیوال موسیقی معاصر تهران به اجرای برنامه پرداخت.


لینک منبع و پست :گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت
http://irmusicnews.ir/news/12173

گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت - هنرآنلاین www.honaronline.ir/Pages/Printable-News-70531.aspx ذخیره شده سرویس موسیقی هنرآنلاین: تالار رودکی بعد از ظهر 7 اردیبهشت ماه در یکی دیگر از برنامه‌های نخستین فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران میزبان گروه اوپیا بود. آنسامبل لهستانی اوپیا در تالار رودکی روی صحنه رفت ... www.musiciran.ir/fa/?p=21607 ذخیره شده ۱ روز پیش - آنسامبل لهستانی اوپیا در تالار رودکی روی صحنه رفت ... این گروه، از جمله اقدامات این گروه بوده که تاکنون به موفقیت هایی در این زمینه رسیده‌اند. تصاویر برای گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفتگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام 1 روز پیش {"cl":3,"cr":3,"id":"2b4_pn_bRoDeQM:","oh":350,"ou":"http://www.honaronline.ir/Image/News/2016/4/70531_635973528806197309_m.jpg","ow":550,"pt":"گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت","rh":"shahrekhabar.com","ru":"http://www.shahrekhabar.com/art/1461743520991818","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTWa4sTtdqToBWrATx1c27sTn636POUo2r_Fa_kXvsG3nxf_kMwN5DNLpUq","tw":141} 1 روز پیش {"cb":6,"cl":21,"cr":18,"id":"o4TBVuLY6AdpDM:","oh":533,"ou":"http://honaronline.ir/Media/Image/Gallery/5545/635973467993546497.jpg","ow":800,"pt":"گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت","rh":"mobile.honaronline.ir","ru":"http://mobile.honaronline.ir/Pages/News-70531.aspx","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRbYNFl7tCh2KB1aA39wgKc6PqEuun6PKz3cdDsqK2-tTuRTfX82gdHQbs","tw":135} {"cb":3,"cl":9,"cr":12,"ct":21,"id":"MV8qkUNzWX4AwM:","oh":283,"ou":"http://www.newsmagazine.ir/wp-content/uploads/2016/02/newsmagazine.png","ow":223,"pt":"گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت - مجله خبری | مجله خبری","rh":"newsmagazine.ir","ru":"http://www.newsmagazine.ir/1395/02/08/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D8%AD%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%81%D8%AA/","th":94,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQudMGfLYJUQJFc0Kr_SsVWLkebs5dmYo0e807ygVxujvLzLjZNH05EwA","tw":74} {"cb":3,"ct":15,"id":"NgXyNu93nnG0NM:","oh":652,"ou":"http://www.titr24.com/images/titr24.gif","ow":1420,"pt":"گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت - تیتر24","rh":"titr24.com","ru":"http://www.titr24.com/News-Lv4xCST0U05q0TBHEqLlyA\u003d\u003d/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D8%AD%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%81%D8%AA","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcR8OnRQoXjD_8zBCObmjfqlyKHbqZCz0UQlRAGl-tGm-kIoBA5-arILzFY","tw":196} {"cb":21,"cl":3,"cr":21,"ct":18,"id":"LIo6G5jxj50A_M:","oh":499,"ou":"http://www.honaronline.ir/Media/Image/Gallery/3147/635553594262514815.jpg","ow":702,"pt":"کنسرت فرمان فتحعلیان / گزارش تصویری","rh":"honaronline.ir","ru":"http://honaronline.ir/Pages/News-52091.aspx","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTGDOlsTQaM3DRZBbxKVjo_1tSn5XYo9G0UGKXLEZLMjJK2y9icmOcrlg","tw":127} تصاویر بیشتر برای گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت | «هنرخوان ، ... honarkhan.com/fa/news/.../گروه-اوپیا-در-تالار-رودکی-به-صحنه-رفت/ ذخیره شده ۱ روز پیش - گروه اوپیا با حضور نوازندگانی از لهستان و رومانی در فستیوال موسیقی معاصر تهران به اجرای برنامه پرداخت. . . . گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت - بتانیوز betanews.ir › فرهنگی و هنری › خبرگزاری موج ذخیره شده ۱۳ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری موج ، تالار رودکی بعد از ظهر 7 اردیبهشت در یکی دیگر از برنامه‌های نخستین فستیوال بین... گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت - بتانیوز betanews.ir › فرهنگی و هنری › مونا ذخیره شده ۱ روز پیش - گروه اوپیا با حضور نوازندگانی از لهستان و رومانی در فستیوال موسیقی معاصر تهران به اجرای برنامه پرداخت. ArtOnlines - گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت www.artonlines.com/.../گروه_اوپیا_در_تالار_رودکی_به_صحنه_رفت/ ذخیره شده گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت. ... گروه اوپیا با حضور نوازندگانی از لهستان و رومانی در فستیوال موسیقی معاصر تهران به اجرای برنامه پرداخت. . . . متن کامل ... آنا | «یارآوا» با شوریده به تالار رودکی می‌آید www.ana.ir › فرهنگی › موسیقی و تجسمی ذخیره شده ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه موسیقی «یارآوا» به سرپرستی مهدی جلالی با کنسرت «شوریده» پس از ده ... به روی صحنه رفت و اکنون برای بار دوم در تالار رودکی اجرا خواهد شد». روزنامه ایران iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/127088 ذخیره شده ۲۲ ساعت پیش - پس از درگذشت شادروان ابوالحسن نجفی، عضو فقید پیوسته و مدیر گروه ادبیات تطبیقی فرهنگستان، غلامعلی ... ترجمه «خمره» هوشنگ مرادی کرمانی به ایتالیایی ... آنسامبل لهستانی اوپیا آثار آهنگسازان شهیر اروپایی را اجرا کرد ... در تالار رودکی روی صحنه رفت و اجرایی منحصر به فرد از آثار آهنگسازان اروپایی را رقم زد. Tehran Symphony Orchestra: ارکستر سمفونیک تهران www.tehransymphony.com/ ذخیره شده مشابه سرپرست گروه کُر شهر تهران از همکاری این مجموعه و چند گروه دیگر در کنسرت های آینده ارکستر ... به گزارش خبرنگار مهر، تالار وحدت امشب ۲۵ اسفند میزبان مقامات و هنرمندانی. ..... داماهی و ایران 11 به نیاوران می‌آیند · گروه اوپیا در تالار رودکی به صحنه رفت.
هومن بازدید : 45 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟

آخرین وضعیت سلامت خواننده پاپ، دوپینگ امید حاجیلی، بازارگردی وحید تاج و... اتفاقات اینستاگرامی این آخر هفته را تشکیل می دهند.


لینک منبع و پست :از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟
http://irmusicnews.ir/news/12179

از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از ... www.honaronline.ir/Pages/News-70575.aspx ذخیره شده شناسه خبر: 70575 - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 14:30. 00. از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ آخرین وضعیت ... از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از ... https://www.balatarin.com/permlink/2016/4/28/4169050 ذخیره شده ۱ ساعت پیش - از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ irmusicnews.ir ۰ کلیک. thumbnail آخرین وضعیت سلامت ... از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از ... www.newsmagazine.ir/.../از-دوپینگ-امید-حاجیلی-تا-آخرین-وضعیت-خو/ ذخیره شده ۸ ساعت پیش - از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ شناسه خبر: ۷۰۵۷۵ – ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ ... جدیدترین اخبار | Gozideha - گزیده ها www.gozideha.com/jadidtarinha ذخیره شده مشابه از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ (0 امتیاز). از ˝عاشقان گمنام˝ تا ˝سواران گمشده˝ / 40 پیشنهاد برای گالری‌گردی (0 ... آی آر موزیک نیوز | IrMusicNews irmusicnews.ir/ ذخیره شده از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ ... چه خبر؟ آخرین وضعیت سلامت خواننده پاپ، دوپینگ امید حاجیلی، بازارگردی وحید تاج و... اتفاقات .... از تکذیب خبر ازدواج بنیامین تا سلفی با مداح و شاعر اهل بیت. آغاز فروش بلیت کنسرت کیهان کلهر در تالار وحدت - آخرین ... honar-ac.ir/?p=192698 ذخیره شده از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ کارگردان جیمز ... شناسه خبر: 70577 - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 15:01 ... پرویز بهرام: دوران کسادی کار دوبله است - صدای ˝جاده ابریشم ... www.titr24.com/News...==/پرویز-بهرام:-دوران-کسادی-کار-دوبله-است---... ذخیره شده ۵ ساعت پیش - عصر روزگذشته چهارشنبه 8 اردیبهشت ˝موسسه هنرمندان پیشکسوت˝ میزبان ˝پرویز ... از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ ... شناسه خبر: 70578 - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 17:01. از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ از ... addit.ir/.../از-دوپینگ-امید-حاجیلی-تا-آخرین-وضعیت-خواننده-پاپ-از-این... ذخیره شده از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ از اینستاگرام هنرمندان چه خبر. خبرخوان فارسی 724 ir724.ir/ ذخیره شده مشابه بهترین و جامعترین سیستم جمع آوری خبر فارسی و قویترین موتور جستجوی ... از دوپینگ امید حاجیلی تا آخرین وضعیت خواننده پاپ / از اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟ ArtOnlines - 40 اثر منتخب نمایشگاه پوستر اسماء الحسنی www.artonlines.com/news/.../40_اثر_منتخب_نمایشگاه_پوستر_اسماء_ا... ذخیره شده مشابه در چند سال گذشته شاهد برگزاری نمایشگاهی با عنوان اسما الحسنی هستیم که در این نمایشگاه طراحان و گرافیست ها می توانند با ارسال آثار طراحی خود در قالب پوستر، به ...
هومن بازدید : 41 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت

گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند


لینک منبع و پست :از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت
http://irmusicnews.ir/news/12178

از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت www.bultannews.com/.../از-بدلکاری-در-کنسرت-فرزاد-فرزین-تا-اجرای... ذخیره شده ۱۲ ساعت پیش - به گزارش بولتن نیوز، آخر هفته سالن‌های اجرا در تهران میزبان چند گروه موسیقی خواهند بود. فرزین و یک پرفورمنس سینمایی- موسیقایی فرزاد فرزین ... از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت / آخر ... www.ghatreh.com/.../بدلکاری-کنسرت-فرزاد-فرزین-اجرای-گروه-شص... ذخیره شده ۱۴ ساعت پیش - گروه مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می روند . . . - " گروه مهتاب رو، فر. از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت ... www.musiciran.ir/fa/?p=21648 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند. به گزارش موسیقی ایرانی به نقل از هنر انلاین ، آخر هفته ... از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت / آخر ... sahebkhabar.ir/.../از-بدلکاری-در-کنسرت-فرزاد-فرزین-تا-اجرای-گروه-... ذخیره شده ۲ ساعت پیش - گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند. از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت - خبر ... khabarfarsi.com/n/16427506 ۱۱ ساعت پیش - به گزارش بولتن نیوز، آخر هفته سالن های اجرا در تهران میزبان چند گروه موسیقی خواهند بود. - فرزین و یک پرفورمنس سینمایی- موسیقایی - فرزاد ... تصاویر برای از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصتگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام 4 ساعت قبل {"id":"GTJRBmvINyAV3M:","oh":1181,"ou":"http://sazcenter.com/wp-content/uploads/2016/04/farza-farzin.jpg","ow":2717,"pt":"از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت","rh":"sazcenter.com","ru":"http://sazcenter.com/blog/tag/%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%84%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRjSe3g2-yhKiHwB0TrU4fJrDzAJRgIyntDFX9KujLAX67y5-tm_k385jc","tw":207} {"cb":9,"cl":6,"cr":3,"ct":3,"id":"WOrACyPpZt7c1M:","oh":296,"ou":"http://www.honaronline.ir/Image/News/2016/4/70522_635973510367900924_m.jpg","ow":500,"pt":"از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت / آخر ...","rh":"khabarezendeh.com","ru":"http://khabarezendeh.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1%DB%8C/%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%84%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B4%D8%B5%D8%AA-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-1015985.html","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRbfhqI5CDZ2ZSUYHpXVWjNU9zhe_K5cRLSywvVCK3iVl9Le68g2U9jE5eM","tw":152} {"id":"657KKurIEKLa3M:","oh":70,"ou":"http://jooya.net/img/asiatech-banner-260-70.gif","ow":260,"pt":"از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت / آخر ...","rh":"jooya.net","ru":"http://jooya.net/art/%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%84%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B4%D8%B5%D8%AA-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-547766","th":56,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQI7y_ykBBZ30UbXmlzkwaSQ4nrK_4T62rXvCaIy-a1xCX8i1cTxVp37dk","tw":208} {"id":"IcK-5FUrE5_YkM:","oh":438,"ou":"http://sazcenter.com/wp-content/uploads/2015/04/BPMLogo.png","ow":463,"pt":"از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت","rh":"sazcenter.com","ru":"http://sazcenter.com/blog/tag/%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%84%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7","th":96,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRp-i92X9UoUX-es2a42pAixLaex13h0wnUQ_4rwrSUh23KZViopbHjCZU","tw":102} تصاویر بیشتر برای از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت دمادم | از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت ... damadam.ir/.../از-بدلکاری-در-کنسرت-فرزاد-فرزین-تا-اجرای-گروه-ش... ذخیره شده ۱۴ ساعت پیش - گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند. از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت monitor.shafaqna.com/FA/IR/4292904 ذخیره شده از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت. گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند مطلب در سایت اصلی ... از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت https://www.balatarin.com/permlink/2016/4/28/4169051 ذخیره شده ۱ ساعت پیش - از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت ... گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند. کنسرت فرزاد فرزین - سازسنتر sazcenter.com › وبلاگ ذخیره شده از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند فرزین و یک پرفورمنس ...
هومن بازدید : 47 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
قطعه خلیج فارس با صدای مانی رهنما

 قطعه خلیج فارس با صدای مانی رهنما منتشر شد.


لینک منبع و پست :قطعه خلیج فارس با صدای مانی رهنما
http://irmusicnews.ir/news/12180

قطعه خلیج فارس با صدای مانی رهنما - آی آر موزیک نیوز irmusicnews.ir › موزیک ذخیره شده قطعه خلیج فارس با صدای مانی رهنما منتشر شد. در ادامه می توانید این قطعه را آنلاین بشنوید و دانلود نمایید. jwplayer('avID_AVPlayerID_0_4e4314b0401e42a... فردا روز خليج فارس هست و قطعه خليج فارس با موسيقيه مانی ... selfireport.com/home/view/84191/مانی-رهنما-حب ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - فردا روز خليج فارس هست و قطعه خليج فارس با موسيقيه,مانی رهنما,در پذیرش افراد با سندروم داون سهیم باشیم,ما اخبار چهره ها را از زبان چهره ها برای شما ... پایگاه خبری الف 16 ارديبهشت 1391 ساعت 8:18 http://alef.ir ... alef.ir/geta6en6i49nm01.k5k4.html ذخیره شده پس از آن هم مانی رهنما سه قطعه "پرنده"، "مرسدس" و "خونه" را اجرا کرد که از کارهای معروف ... بخش دوم کنسرت با اجرای قوی آهنگ خلیج فارس نیما مسیحا آغاز و با اجرای دو قطعه ... عقیلی، مسیحا، رهنما و خزاعی برای خلیج فارس و ابوموسی می ... fararu.com/.../عقیلی-مسیحا-رهنما-و-خزاعی-برای-خلیج-فارس-و-ابوموسی-... ذخیره شده صبح امروز نشست خبری کنسرت روز بزرگداشت خلیج فارس در برج میلاد برگزار شد. ... خلیج فارس با حضور همزمان سالار عقیلی، نیما مسیحا، محمد خزاعی و مانی رهنما را اجرا ... رهبر ارکستر آکادمیک تهران درباره این قطعه توضیحاتی گفت: این قطعه قبل از ... بالاترین: قطعه خلیج فارس با صدای مانی رهنما https://www.balatarin.com/permlink/2016/4/28/4168991 ذخیره شده ... با صدای مانی رهنما. irmusicnews.ir ۰ کلیک. thumbnail قطعه خلیج فارس با صدای مانی رهنما منتشر شد. bartarmusic; در جامعه; فرستاده شده حدود ۲ ساعت پیش. مانی رهنما. دانلود آهنگ جديد ماني رهنما به نام خليج فارس shampoooo.rozblog.com/post/1182 ذخیره شده آهنگ خلیج فارس از مانی رهنما,دانلود آهنگ جدید مانی رهنما. 7 . دانلود آهنگ جدید مانی رهنما .... دانلود/ ترانه قطعه «هفت سین» با صدای مانی رهنما و شعر یغما گلرویی ... www. دانلود آهنگ جديد ماني رهنما بنام خليج فارس shampoooo.rozblog.com/post/1189 ذخیره شده آهنگ خلیج فارس از مانی رهنما,دانلود آهنگ جدید مانی رهنما. 8 . دانلود آهنگ مانی ..... دانلود کنسرت فوق العاده زیبای مهران مدیری به همراه رضا یزدانی و مانی رهنما قطعات اجرا شده . Fars News Agency : کنسرت ملی «خلیج فارس» صدای ملت ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13910203000631 ذخیره شده ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... ملی «خلیج ‌فارس» با حضور سالار عقیلی، نیما مسیحا، مانی رهنما، حمید ... صفر‌دوست تصریح کرد: قطعات اجرایی این کنسرت با اصول موسیقی ملی ... گزارش تصویری از کنسرت بزرگ خلیج فارس | سایت خبری ... www.musicema.com/node/165947 ذخیره شده مشابه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خزاعی با اجرای قطعات «خلیج فارس»، «‌انتظار» و «آسیمه سر» کنسرت «خلیج فارس» را آغاز کرد و در ادامه سه خواننده مه‌مان به ترتیب مانی رهنما، سالار ... کنسرت خلیج فارس، رهنما،خزاعی، مسیحا و سالار عقیلی با هم ... www.iranboom.ir › تازه‌ها › گزارش ذخیره شده مانی رهنما، نیما مسیحا، حمید خزاعی و سالار عقیلی برای خلیج‌ همیشه فارس با هم هم‌نوا ... مانی رهنما قطعه «پرنده» را اجرا کرد و در پایان اجرای این قطعه با یادی از استاد بابک ...

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 682
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,293
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,842
  • بازدید ماه : 5,842
  • بازدید سال : 43,777
  • بازدید کلی : 94,408